USA mars-maj 2017

11 sep. 2016 21:14
Visningar: 204
Tjaa!

Jag är sjukt sugen på att dra till USA nu i vår och söker en skön resekompis som vill dela lite sjuka minnen tillsammans. Min plan är att åka till New york, Florida och Kalifornien. De mesta runt omkring där. Vill se så mycket som möjligt, festa och träffa nya människor! Kommer även att attenda Coachella festival och Ultra music festival då det är högt upp på min bucket list. Har tyvärr inte så många äventyrssugna kompisar som vill följa med.. Kommentera gärna här eller lägg till mig på Facebook, Julia Uddman så kan vi snacka mer! :)
Av Emelys
25 sep. 2016 21:41 (redigerad)
Hello! Här har du en som också är sjukt sugen på att dra till USA och leva livet några månader. Var tänkt att jag skulle åka med två andra tjejer, men de har tvekat tills nu och jag känner att jag bara vill ha det spikat! Vill sååå komma iväg för nya äventyr. Jag vill också se New York och LA. Gärna även Hawaii och Las Vegas om tid/pengar finns. Coachella har också länge varit en stor dröm! Vill gärna prata mer. :)

// Emely
25 sep. 2016 21:48
Tjaa, Kul äntligen! Skriv till mig på Facebook, vet ej riktigt vem du är av de emely jah för upp :)
Av Emelys
25 sep. 2016 23:55
Svarade dig! =) Du hittade rätt Emely direkt. ;)
Av Maalinr
31 okt. 2016 22:30
Hej!
Är också sjukt sugen på USA i några veckor nästa år! New York och LA är dröm resemålen just nu. Sen så är jag öppen för förslag! Vill ut på nya äventyr och träffa nytt folk! Coachella låter sjukt kul :) Hör gärna av dig om du vill prata lite mer om detta, hade varit super! :) bara att klicka här :) https://m.facebook.com/malin.roos.77?ref=bookmarks