Usa

21 nov. 2013 14:21
Visningar: 136
Hej!
Jag kommer flyga till NY den 29 jan och kommer då att hälsa på min bror till kanske mitten av feb, efter det är jag sugen på att dra vidare. är väldigt öppen för förslag men vore kul att få någon/några reskompis/ar. Någon som är sugen?? är även flexibel med datum och så!!

:)
Av Emmae92
26 nov. 2013 15:11
Hej Julia!

Jag heter Emma Ekman, är 21 år och bor i Gävle. Jag är väldigt sugen på att åka till Kalifornien någon gång i februari och vara borta i ca en månad (eller längre om pengarna räcker hehe) och letar efter någon/några att åka med! Du kan väl höra av dig här eller på facebook så kan vi prata mer!
28 nov. 2013 20:16
Hej! Åh vad roligt :D Vet du vilket datum du hade tänkt dig? Jag är verkligen på denna idén :)) Jag kommer ju vara i new york då, så man skulle isåfall kunna bestämma ett datum och mötas upp på flygplatsen? :)
Av Emmae92
28 nov. 2013 20:51
Jaa vad kul! :) jag har inte tänkt något speciellt datum utan vill helst bara komma bort så fort som möjligt, men någon gång i februari skulle passa jättebra! Ja men absolut, mötas upp i typ San Fransisco skulle funka jättebra! Du kan väl lägga till mig på Facebook så kan vi prata mer där? Heter Emma Ekman, från Gävle och har en svartvit bild ;D