TUR 2009 Är det någon som ska dit?

7 feb. 2009 09:12
Visningar: 588
Förra året (med hjälp av gratisbiljetter från RG) var jag på Svenska mässan (TUR 2008) i Göteborg.
Jag tänker även åka dit i år igen för att hitta lite inspiration och tips om Indien men min fråga är helt enkelt:
Är det någon mer av er alla RG-medlemmar som också ska dit?

Kanske kan vi mötas över en kopp gratiskaffe vid RG:s monter? Det vore skoj tycker jag..

Ha det gött och må väl! // Ellis
Av Mbild
7 feb. 2009 10:55
Jag kommer vara i montern hela lördagen :-) Dunka till mig i ryggen om jag pratar med någon bara *ler*
Vi ses där.../Martin
9 feb. 2009 13:09
Citerat från ellismellis:
Förra året (med hjälp av gratisbiljetter från RG) var jag på Svenska mässan (TUR 2008) i Göteborg.
Jag tänker även åka dit i år igen för att hitta lite inspiration och tips om Indien men min fråga är helt enkelt:
Är det någon mer av er alla RG-medlemmar som också ska dit?

Kanske kan vi mötas över en kopp gratiskaffe vid RG:s monter? Det vore skoj tycker jag..

Ha det gött och må väl! // Ellis
Vad roligt att en i alla fall ska dit.......hm.. Någon mer kanske??

Skulle vara roligt att få träffa fler.//Ellis
Av Svanen
9 feb. 2009 18:59
Vi åker dit under lördagen.
Läste att Årets Reseinspiratör ska koras under eftermiddagen, kanske har vi tur och hinner vara med på det också!
Vi ses!
9 feb. 2009 20:38 (redigerad)
Jag hoppas allt på att komma dit i år igen för det var kul och intressant

Det blev ändrade planer, reser till dotterdottern förlovningskalas i Norge, hoppas vi ses på en medlemsträff till våren

Affe
Av Sisso
9 feb. 2009 22:19
Jag ska dit under lördagen!!
Vill gärna träffa andra medlemmar :)
Av Tuareq
9 feb. 2009 22:39
Hej,
Hör att de flesta åker till TUR på lördagen. Jag hoppas kunna åka dit en av dagarna, så då får det nog bli lördagen för min del också.
Tycker också det vore kul att få tillfälle att på heja på RG medlemmar vid montern. Skall hålla utkik efter er och självklart presentera mig.
Ellismellis - här kommer en fikakompis.
Ett förslag, RG borde ha "lånebadges", dvs plasthållare för namnskyltar där man bara kan skriva sitt namn på en pappersbit och sticka in i hållaren och bära när man är i montern, för att kunna identifieras av andra. Och när man lämnar montern så lämnar man plasthållaren så nästa besökare kan låna den. Har ju ingen aning om vad de flesta här heter i verkliga livet, däremot känner man ju igen en del Pseudonamn från profilerna. Har nog några "tomma" plastbadges liggandes här hemma. Skall kolla, i så fall skriver jag dit min Pseudo "TUAREQ" och bär den. Monica är förresten mitt riktiga namn.
Vilken tid kommer Turistinspiratören att koras? Står nog att läsa någonstans, men kanske någon vet tiden?

Ha' det bäst.

/Tuareq (Monica)
Av Mjorumm
9 feb. 2009 23:03
Funderar ochså på att åka dit på lördagen,roligt att få träffas

Må så gott

Christina
Av Crista
9 feb. 2009 23:10
Ska också ner på mässan...men vet inte vilken dag, men lördagen låter ju kul nu när så många andra ser ut att dyka upp då.
Ha de gott så ses vi :-)
Av Andree
9 feb. 2009 23:57
Jag kommer att vara där men vet inte vilken dag ännu.
Bra idé med badges. Har nog också ett par liggande så jag försöker göra som Monica (Tuareq)
// Eva-Lena
10 feb. 2009 08:07
Citerat från tuareq:
Hej,
Hör att de flesta åker till TUR på lördagen. Jag hoppas kunna åka dit en av dagarna, så då får det nog bli lördagen för min del också.
Tycker också det vore kul att få tillfälle att på heja på RG medlemmar vid montern. Skall hålla utkik efter er och självklart presentera mig.
Ellismellis - här kommer en fikakompis.
Ett förslag, RG borde ha "lånebadges", dvs plasthållare för namnskyltar där man bara kan skriva sitt namn på en pappersbit och sticka in i hållaren och bära när man är i montern, för att kunna identifieras av andra. Och när man lämnar montern så lämnar man plasthållaren så nästa besökare kan låna den. Har ju ingen aning om vad de flesta här heter i verkliga livet, däremot känner man ju igen en del Pseudonamn från profilerna. Har nog några "tomma" plastbadges liggandes här hemma. Skall kolla, i så fall skriver jag dit min Pseudo "TUAREQ" och bär den. Monica är förresten mitt riktiga namn.
Vilken tid kommer Turistinspiratören att koras? Står nog att läsa någonstans, men kanske någon vet tiden?

Ha' det bäst.

/Tuareq (Monica)

Vilken kanonbra idé!! Bra tips!!//Ellis
Av Bibby
10 feb. 2009 18:38
Japp, men kör nog torsdag med efterföljande partyn ;-)
Av Reh
13 feb. 2009 18:46
Klart jag går på TUR-mässan eftersom jag bor i Gôtet..! :)
Av Asok
13 feb. 2009 21:24
Tror jag kommer att vara där på lördagen.
vet nu att jag kommer att vara där även på fredag em.
Av Veiken
13 feb. 2009 23:15
Självklart ska jag dit! Vet inte vilken dag ännu! Kanske vi ses!
Av Bibby
14 feb. 2009 01:22
Torsdagen är bästa dagen!!!!

Tycker synd om RG's medlemmar som "tvingas" vara där lör-sön, de absolut tråkigaste dagarna!!!
14 feb. 2009 07:57
Citerat från bibby:
Torsdagen är bästa dagen!!!!

Tycker synd om RG's medlemmar som "tvingas" vara där lör-sön, de absolut tråkigaste dagarna!!!
Synd om mig är det inte, jag längtar för fullt och tycker att det ska bli kul att få möjligheten att träffa andra medlemmar.

Vi ses i Göteborg ni alla stackare som det är synd om!! :-)

Ha det gött!//Ellis
16 feb. 2009 06:15
Jag missar ALDRIG TUR-mässan! Jag ser fram emot TUR varje år. :) Hoppas vi ses då!
2 mars 2009 19:52
Citerat från ellismellis:
Förra året (med hjälp av gratisbiljetter från RG) var jag på Svenska mässan (TUR 2008) i Göteborg.
Jag tänker även åka dit i år igen för att hitta lite inspiration och tips om Indien men min fråga är helt enkelt:
Är det någon mer av er alla RG-medlemmar som också ska dit?

Kanske kan vi mötas över en kopp gratiskaffe vid RG:s monter? Det vore skoj tycker jag..

Ha det gött och må väl! // Ellis
Hej igen....jag vill bara lyfta fram frågan igen, det börjar ju närma sig.

Vi ses på mässan!//Ellis
Av Andree
15 mars 2009 21:39
Det börjar bli dags nu.
Kommer att vara där på torsdag eftermiddag och troligtvis en del under helgen också.
Av Tj
16 mars 2009 01:48
Lördag!!
Av Charina
16 mars 2009 09:02
Ska dit, va det tänkt. Men så åkte jag på att få jobba på lördan så ska jag dit får det bli på söndagen.

Det var tack vare TURmässan 2008 jag hittade ön i thailand som jag åkte till nu i februari. Sen att det var råttor på rummet som pissade på mig är en annan femma *rys*
16 mars 2009 12:20
TUR mässan har blivit ett måse de senaste åren. Ser alltid till att kunna åka dit minst en dag.
Står i Reseguidens monter på söndag. Hoppas att det är många medlemmar som kommer,
de flesta verkar åka dit på lördag....
Mvh Jenny
Av Bahia1
16 mars 2009 14:51
Vi tänkte också åka dit och ju så gjort dom år mässan funnits till men några gratisbiljetter har jag aldrig lycktats komma över.
Ha det gott
Bahia
Av Sisso
16 mars 2009 19:52
Jag åker dit på fredag- ska bli kul!!!
Någon mer som ska dit?!
Av Elgona
16 mars 2009 23:48
ska ev gå på lördagen.
tror att jag sätter på mej en liten skylt med elgona. på min jacka

ellismellis o alla ndra som går kan inte ni okså ha en liten skylt så
är det lättare att träffas..?
Av Suziq
18 mars 2009 14:35
Jag kommer vara i montern på söndag!
Diskussionen är stängd för nya svar