Söker några att resa med (USA) (ASIEN) följ med! :D

8 jan. 2017 04:04
Visningar: 123
Hej. Nu är det såhär att jag har tänkt mig att följa alla andra och göra mitt livsresa och vad passar inte bättre då än att backpacka.

Jag är väldigt osäker på vart jag vill resa ännu men jag har tänkt mig Asien eller USA, alltid öppen för förslag. Jag har bestämt mig att resa i juli/augusti någon gång. Jag funderar att vara borta allt från 3månader till ett år så alla är välkomna.

Lite om mig. Jag är en kille på 18år från Uppsala, är väldigt lätt att vara med, älskar att träffa nya människor och har nog en tendens till att prata lite för mycket (hehe). har alltid varit intresserad över att få se världen och att bara få komma ifrån Sverige så varför inte följa med på denna resa? ;)
8 jan. 2017 06:03
Hej! Jag har liknande planer som dig och jag har funderat också på att resa vid augusti, september mot Thailand eller liknande jag är öppen för förslag. Jag är annars en kille på 24 år, bor i Filipstad och pluggar mitt sista år på högskola så tar examen till sommaren. Jag reste 2015 själv till Thailand men hade lätt och träffa nya människor.