Semester USA hösten 2016

Av Sanaz
10 jan. 2016 14:12
Visningar: 40
Söker en reskamrat för att semestra och äventyra i underbara USA. Jag har varit i I USA två gånger tidigare och då var jag i LA, LAS Vegas och NYC. Jag har däremot inte varit i SAN Fransisco eller Miami. Jag vill gärna åka tid igen och besöka några av följande städer:

SAN Fransisco
Miami
New York
Los Angeles
LAS Vegas

Jag arbetar heltid och i och med att jag nyligen bytt jobb så kommer jag inte kunna ta ut semester förrän i augusti som tidigast. Jag kan tänka mig att åka även senare i sep eller oktober. Jag tänkte åka dit för 2 veckor. Jag har tänkt att försöka besöka 2-3 av städerna då jag inte kommer hinna med alla städerna.

Jag är öppen för förslag. Jag bor gärna på hotell eller hyr lägenhet via Airbnb.

Hör av dig om du är intresserad att semestra i USA!!
Av Endiyo
11 jan. 2016 04:50
Hej Sanaz!
Jag är en 26 årig kille som gärna hakar på om du kan tänka dig att vara borta lite längre? Tänkte på minst 3 högst 4 veckor då jag gärna vill hinna se och uppleva alla dessa städer.

Har aldrig varit i USA och vill helst uppleva västkusten som du också har fått med i texten. :)

Hör av dig om det låter intressant!
Av Sanaz
12 jan. 2016 21:14
Heja Endiyo!

Jag hade gärna åka 3-4 veckor men pga av mitt jobb så kan jag inte ta mer än 2 veckor semester i följd.

Sanaz
Av Mikey11
17 jan. 2016 18:52
Hej Sanaz! Jag vill gärna till USA och dessa städer 2 veckor låter perfekt. Har försökt få med mig mina vänner men dom är bara för att åka till klassiska charter ställen... LA & MIAMI & NY är absolut städer jag gärna vill till men är även öppen för Vegas och Sf :) hur har du tänkt stt resa mellan dessa städer bil/buss/flyg?

Lite om mig då, jag är 29 år jobbar som event planerare samt grafiker för ett större bolag och är en jävligt glad kille haha 😊

USA 2016!
Av Sanaz
18 jan. 2016 21:50
Hej Mickey!

Kul att du också vill till USA! Har du varit där tidigare?
Jag och Endiyo har diskuterat en del via PM om resan och vad vi vill få ut utav resan. En så länge är vi väldigt överens. Jag kan skriva till dig via PM kortfattat vad vi diskuterat så långt :)

-Sanaz-
Av Mikey11
20 jan. 2016 09:29
Hej! Grymt, jo i New york våren 2014 var jag där.

Ja men gör så jättegärna Sanaz.

/M
21 jan. 2016 00:21
Hej! Är en tjej på 21 år som är intresserad av äventyr i USA har inte varit i USA tidigare men alltid varit en dröm att åka dit och tänkt att västkusten och Route 66 skulle va en härlig början, då jag inte har någon reskompis heller så tänkte jag se om det finns någon likasinnade som mig här och du verkar intressant. Även jag jobbar heltid och har semesterledigt från arbetet juli-agusti, men har möjlighet att ta ut semester senare och två veckor skulle va precis lagom för mig med!

Hör gärna av dig om du inte redan hittat en reskamrat ;)
Mvh
31 jan. 2016 14:38
Jag är intresserad! Kan du skriva ett PM till mig med om vad ni pratat om? :)