Roomie sökes i Hackney (östra London)!!

28 juni 2014 21:38
Visningar: 219
Tjena!
Jag och min kompis söker någon som vill bo med oss. Vi vill ha en till vän!
Vi söker en 3 rums lägenhet i Hackney som ligger i östra London, zon 2 och är ett jäkligt bra ställe tycker vi, och nu vill vi ha en som kan ta det tredje rummet.

VI SÖKER EN PERSON som är här för att bo och jobba (gärna stanna en längre tid), gillar att gå på pubar, konserter, hänga i parker, (stort plus om du gillar second hand och inte är en ''fancy'' person so to speak) har jävligt mycket humor (här kan man inte vara tydlig nog; vi vill inte ha någon tråkig, blyg och stel person som alltid är seriös. Sorry!) Och en person som vill komma hit SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT!

Stämmer detta in på dig (eller någon du känner) så hör av dig snabbt som fan för vi är verkligen i stort behov av dig eller den du känner!

MVH
Pauline (och Emma)
7 sep. 2014 13:50
Hej Pauline och Emma så klart :)
Jag är en tjej på 31 ( lite äldre än er ) hehe
jag har läääänge funderat på att flytta till London och har nu äntligen chansen :D så super härlig känsla.
Jag bor för närvarande i Oslo och har bott där de senaste 8 åren och är blääää trött på byn. För att vara ärlig! Oslo kan ju i försig erbjuda i en mindre grad det jag älskar, parkhäng, mysiga grillkvällar, utomhus och inomhus konserter.. och massa mer, men alldeles för lite! Jag Vill ha mer! Och när man ändå är singel och inte har något som håller mig kvar där så har jag ju möjlighet att bara packa mina väskor att dra
:)
Jag är en lite mer alltiallo person, älskar shopping på alla nivåer hahaha. seconhand, dyrt. Så länge jag kan fynda så är jag all in!
Jag är konstnärligt lagd då jag gick konstskola.... och teater, och musik ;) Så är en ganska sprallig person, som oftast gör bort mig själv ( har jag fått höra ) jag blundar starkt för det ;)
Jag håller på med Yoga och hundar. Har en hund med hon får flytta till min mor och far när jag rör mig mot london!
Har ni hittat någon att bo med :D
är super nyfiken på att höra från er
ni kan finna mig på facebook
Angelina Amertun
:)

Mvh
Angelina