Reskompis till New York!

18 jan. 2015 21:19
Visningar: 493
Hej! är en 19 årig tjej i mina bästa år som söker en reskompis som vill åka med mig på en weekend (eller längre) till new york för att shoppa, upptäcka staden, nattlivet m.m. som person är jag väldigt lättsam att prata och hänga med, älskar nya upplevelser och att träffa nya människor. tänkte åka i mars!

Om någon (helst en tjej) skulle vara intresserad är det bara att skicka iväg ett meddelande eller adda mig på fb :D
23 jan. 2015 11:16
Hej. Jag är en tjej som fyller 22 i år, jag skulle gärna vilja åka till New york några dagar i vår så vi kanske kan åka tillsammans? Hade tänkt mig april/maj och även åka vidare till Californien men jag kan tänka mig att åka i mars också och bara New york och sedan åka till Californien en annan gång :) Jag bor i Västergötland, var bor du? :)

/Maria
24 jan. 2015 19:34
Är intresserad. Har alltid velat åka dit, så det skulle vara perfekt!
25 jan. 2015 10:05
Hej! :D jag hade också tyckt det var riktigt kul att åka till
New york. Hur länge hade ni velat vara iväg?
26 jan. 2015 00:00
Hej! Jag ska till new tork den 16 mars till3 april.
Har en biljett över. Polaren kunde inte åka med.
Har även en festival biljett till ultra festival med över.
IntresserD?
27 jan. 2015 22:27
Hej!
Jag ska till New York 16-21 mars! Vore jättekul att ha sällskap :)
27 jan. 2015 23:57
Hej! Jag är också 19 år och är supersugen på att åka till New york! Jag är väldigt öppen och lättsam som person och älskar att resa, träffa nya människor och ha så roligt som det bara går haha! Är så less på min vardagsrutin just nu och vill bara iväg och se något annat. Hade varit jättekul att prata lite mer och planera en resa tillsammans!

Hör gärna av dig om du är intresserad!! :D
Av Tessy86
12 apr. 2015 18:20
Hej!
Finns det någon som kan följa med den 18 april? Vet att det är kort varsel men jag slänger ut en chansning här i alla fall.
15 apr. 2015 02:14
Hej! vi är två tjejer som åker den 19 april :-)