Reskompis till Miami 1 månad i höst!

1 maj 2016 15:20
Visningar: 39
Hej allihoppa!:-)

Det är så att jag har planer på att dra till Miami i November eller december i 1 månad för att plugga upp min engelska. Har varit i Miami förr och jag ÄLSKAR det!! Och självklart skulle det va kul att hitta någon att åka med, som själv kanske vill plugga upp sin engelska (eller något annat språk) och vill uppleva värmen och få fin fina minnen men inte vill åka själv? Isåfall tveka inte att kontakta mig✌️

Jag är 24 år från Norrköping. Jag jobbar på just nu och på fritiden ägnar jag min tid åt vänner/familj och resor! Jag älskar även att festa, så ska vi till Miami vill jag gärna ut och dansa natten lång på dom galna klubbarna men även ha myskvällar också!

Är du intresserad av att komma bort från Sverige i några veckor när höstmörkret kommer hit, Hör av gärna dig!😄☀️🌏 kram.
8 maj 2016 23:21
Jag tänker åka till USA i höst men inte planerat så mycket än.
Men söker också resesällskap :)
24 årig kille som jobbar i stockholm tills vidare.
14 maj 2016 08:43
Hej!
Din resa låter så himla kul! Skulle lätt kunna följa med. Skulle också behöva plugga upp engelskan faktiskt. Har tänkt de flera år nu men aldrig blivit av. Varit i Miami en gång nu i januari och i love it!!!
Lägg till mig på fb Sofia Michaela :)
14 maj 2016 12:47
Hej!
Jag vill också åka utomlands någongång i höst och förbättra min engelska. Tycker också om Miami så hade gärna åkt dit i höst för värmen och lite fest m.m. Är en tjej på 20 år som bor i Göteborg och jobbar tills vidare men vill gärna komma iväg till hösten. Hade du tänkt plugga engelska via någon speciell organisation? och hur tänkte du lösa boende? Skriv gärna till mig fb Carolina Ström :)