Reskompis

Av Duudii
21 juni 2015 12:21
Visningar: 24
Är en 20 årig tjej från Stockholm! Är sugen på USA och LA! Inte tänkt så mycket mer än att jag bara vill dit och upptäcka, testa utelivet ( fyller 21 i feb) och allt annat vad det innebär! Söker därför någon rolig Reskompis och någon att bolla idéer med.. Ska du dit och plugga/ jobba eller annat? Hit me!
22 juni 2015 21:03
Hallllååå! Vad kul att hitta någon att bolla med lite, är också från Stockholm men bor just nu nere i götet!
Jag är inne på NYC till hösten och läsa engelska i tre månader, rätt sugen på LA också ändå. Vad har du tänkt? Bara resa?
30 juni 2015 23:52
Hej! Har lite samma fundering. Har tänk på att åka dit och spendera en månad där och Kika runt på olika ställen i LA och kring där. Så hör av dig om du har samma fundering ännu, så kan man surra mer! :)
5 juli 2015 14:08
Hej! Kommer vara i Los Angeles from 4 Aug -27e så hojta
Mvh Tobias
Tobias Lögdahl på facebook
Av Duudii
27 juli 2015 17:29
Citerat från Annaapetra:
Hej! Har lite samma fundering. Har tänk på att åka dit och spendera en månad där och Kika runt på olika ställen i LA och kring där. Så hör av dig om du har samma fundering ännu, så kan man surra mer! :)
Kul! Jag är fortfarande helt inne på att åka! Vill du dit och plugga/jobba eller bara som resa? :)
Av Duudii
27 juli 2015 17:31
Citerat från Hannacassandra:
Hallllååå! Vad kul att hitta någon att bolla med lite, är också från Stockholm men bor just nu nere i götet!
Jag är inne på NYC till hösten och läsa engelska i tre månader, rätt sugen på LA också ändå. Vad har du tänkt? Bara resa?
Okej spännande!! Jag har inte tänkt så mycket mer än att jag ska, eller rättare sagt måste dit haha! Varit lite inne på att plugga på SMC men kan även tänka mig att åka dit och bara uppleva allt vad det innebär! Själv då?
27 juli 2015 17:45
Ja jag är också helt inne på att åka! Har varit sugen på att plugga där, men nu lutar det mer på att bara resa runt där och upptäcka allt :)
4 aug. 2015 20:14
Jag åker sep-dec och ska läsa en cambridge kurs i engelska och utforska stan, om någon är intresserad så vill jag gärna dela boende och någon att hänga med! :)
Av Emeliaa
6 aug. 2015 15:51
Hej! Det här lät som något för mig. Är också sugen på att åka iväg ett tag. Spelar inte så stor roll vart men just nu är jag lite extra sugen på USA och LA. Jag har inte bestämt mig för något utan känner mest att jag vill åka iväg i några månader. Hur går planeringen för dig? Har du bestämt något än? Eller när har du tankar på att åka? Skulle vara kul att hitta en resekompis.
Av Duudii
7 aug. 2015 11:30
Ja jag är inne på samma spår som dig, har inte tänkt eller planerat mer än att jag bara vill dit haha! :-)
Så alltså har jag ingenting bestämt än, det går lite segt på den fronten! själv då?
Citerat från Emeliaa:
Hej! Det här lät som något för mig. Är också sugen på att åka iväg ett tag. Spelar inte så stor roll vart men just nu är jag lite extra sugen på USA och LA. Jag har inte bestämt mig för något utan känner mest att jag vill åka iväg i några månader. Hur går planeringen för dig? Har du bestämt något än? Eller när har du tankar på att åka? Skulle vara kul att hitta en resekompis.
Av Emeliaa
11 aug. 2015 21:25
Haha, det går verkligen inte snabbt framåt. Ena dagen vill man något och nästa dag något helt annat :) Hade tänkt åka iväg i höst men nu är tanken att jobba hösten och påbörja resandet i december istället. Det som hindrar mig nu är väl att jag helst inte vill åka själv. Det hade varit kul och annorlunda att åka med någon man inte känner sen innan :)
Av Duudii
12 aug. 2015 11:57
Haha! jag känner verkligen igen det där! Det går upp och ner liksom.. Addo mig på fb om du vill snacka mer! Victoria Roos
Citerat från Emeliaa:
Haha, det går verkligen inte snabbt framåt. Ena dagen vill man något och nästa dag något helt annat :) Hade tänkt åka iväg i höst men nu är tanken att jobba hösten och påbörja resandet i december istället. Det som hindrar mig nu är väl att jag helst inte vill åka själv. Det hade varit kul och annorlunda att åka med någon man inte känner sen innan :)
Av Saraku
15 aug. 2015 10:19
Jaaa! Jag är inne på samma spår, vill verkligen till USA. Söker också en reskompis :D Har tänkt antingen plugga eller bara resa runt. Är ganska öppen för förslag :)
Av Duudii
23 aug. 2015 14:50
Kul! vad är det du är sugen på att plugga? och hur länge kan du tänka dig vara borta? :)
Citerat från Saraku:
Jaaa! Jag är inne på samma spår, vill verkligen till USA. Söker också en reskompis :D Har tänkt antingen plugga eller bara resa runt. Är ganska öppen för förslag :)
24 aug. 2015 18:12
jag är också såå sugen på att resa runt i usa, typ köra roadtrip hela cali, dröööm!!! har ni gjort en fb-grupp eller nåt man kan gå med i? :)