Resekompis

26 okt. 2015 18:09
Visningar: 65
Någon som är sugen på att åka och utforska USA nu i november/december någon gång? Kanske New york, Florida? Är öppen för förslag! Vore kul att åka dit då jag alltid velat gjort det. Är en glad, enkel och spontan person som älskar att göra det mesta :) Hör bara av dig om det låter intressant :)
27 okt. 2015 19:12
Är också sugen på USA men när du skriver "utforska", hur länge hade du tänkt dig att resa?
Av Emmamaj
11 nov. 2015 14:52
Hejhallå!

Även jag är sugen på att komma iväg från Sverige! Har sett att det finns väldigt billiga flygbiljetter nu i december till Miami, men även mina vänner har jobb/plugg de inte kan komma ifrån. Jag hade dock tänkt mig att vara borta 2-3 veckor, hur lång tid hade du tänkt dig? :)
Är väldigt öppen för förslag, vill bara komma iväg!

Skriv gärna till mig på facebook, du hittar mig på facebook.com/emmamaj
22 nov. 2015 11:52
Hej! jag åker till miami/karibien om 14 dagar, men sitter redan och planerar nästa resa som jag planerar att äga rum på vårkanten. Är det intressant för någon? En rundresa eller dylikt i usa. Jag är en lättsam person som gillar att göra det mesta, en allätare!
23 nov. 2015 14:29
Hej!

Jag är i samma tankar som dig. Kan åka i december =) Åkte med en tjej till Barcelona från reseguiden i somras och vi hade väldigt kul!