Nyheter gällande Langkawi

Av Sierra
3 okt. 2009 12:48
Visningar: 582
En ny webbtidning har lanserats på nätet, "Langkawi Gazette". Där rapporteras om vad som händer på den sköna ön.
http://www.langkawi-gazette.com/

Det finns sedan tidigare ett annat onlinemagazin, "Best of Langkawi": http://www.best-of-langkawi.com/home
Av Marika
4 okt. 2009 17:14
Tackar Sierra för jättebra tips!

Kram Marika
Av Mpc
4 okt. 2009 21:43
tack det var en trevlig läsning gav mycket fick många tips
Av Theelf
5 okt. 2009 16:54
Ja verkligen fantastiskt inspirerande
Av Bengtar
5 okt. 2009 18:45
Just detta att Malaysia ligger så långt efter Thailand i vad gäller modern marknadsföring med datorns hjälp innebär samtidigt att det inte är lika turistiskt.
Den dan man i Malaysia generellt närmar sig Thailand i vad gäller att underlätta för långväga gäster ser jag fram emot.
De här nättidningarna är ett stort steg åt rätt håll.
Men det får bara inte bli så att man som i Thailand översköljs med reklam från hundratals aktörer.
Att söka relevant information om Thailand kan ofta bli frustrerande eftersom det dräller av svagt underbyggda budskap.
Hoppas att Malaysia tar samlade grepp för att vi gäster ska kunna resa och uppleva detta härliga land på ett sätt som det förtjänar.
Jag är rätt säker på att just Langkawi sneglat över gränsen för att ta efter det i Thailand som uppfattas som bra av - gästen!
Av Mpc
5 okt. 2009 19:03
Min lilla resebyrå som jag alltid anlitar vid våra reser rekommenderar Malaysia till vår nästa Asien resa
6 okt. 2009 13:58
Citerat från theelf:
Ja verkligen fantastiskt inspirerande
Eller hur, mycket intressant och fantastiskt inspirerande läsning! Tack till medlemmen Sierra.
6 okt. 2009 17:53
Säg mig. Vad finns o göra på den tråkiga ön? Ser ju inte handen framför dig i vattnet.. Dyrt e de oxå. Stränderna på norra sidan finns inte längre, inte vid flod i alla fall. På Malaysias öst sida e öarna e att rekomendera om ni ska till Malaysia. Kristalklart vatten. världens bästa snorkling, korallrev precis utanför stranden.
Av Wonsan
15 dec. 2009 17:55
Hej!
Läst många av dina råd om Lankawi och Malaysia och tackar för tipsen!
Åker dit i Påsk 2010