New York sommaren 2014

4 mars 2014 22:36
Visningar: 415
Hej alla ressugna till New York!
Har alltid drömt om att åka till New York och sommaren 2014 i juli/augusti vill jag i någon vecka göra slag i saken. Jag tänker en resa där vi besöker alla kända sevärdheter, besöker lite mer udda sevärdheter som exempelvis en vandring i Sex and the city´s fotspår, shoppar loss och kanske går till någon cool club, vad sägs om det?!
Vi behöver självklart inte göra allting tillsammans men det vore kul att ha lite sällskap i "The big apple"!!
Häng med till drömmarnas land, you won't regret it!
Av Bl00m
10 mars 2014 12:47
Hej,
Jag hakar gärna på till NY om du fortfarande letar någon att åka med. Hur länge hade du tänkt att vara där?

Mvh
Patrik
Av Torrees
10 mars 2014 14:31
jag är på! men vill gärna träffas lite innan och lära känna dig.
15 mars 2014 12:08
Citerat från Bl00m:
Hej,
Jag hakar gärna på till NY om du fortfarande letar någon att åka med. Hur länge hade du tänkt att vara där?

Mvh
Patrik
Jag tänkte att jag skulle vara där kring en vecka:)
15 mars 2014 12:09
Citerat från Torrees:
jag är på! men vill gärna träffas lite innan och lära känna dig.
Åh vad roligt!
Jo men absolut är det en bra idé att lära känna varandra innan, lättare att planera en awesome resa då också!:)
Av Bl00m
15 mars 2014 23:17
Citerat från Veronika3:
Citerat från Bl00m:
Hej,
Jag hakar gärna på till NY om du fortfarande letar någon att åka med. Hur länge hade du tänkt att vara där?

Mvh
Patrik
Jag tänkte att jag skulle vara där kring en vecka:)
Låter ju verkligen inte helt fel. som sagt åker gärna med om du inte har något emot att åka med en kille som sällskap :)
16 mars 2014 14:23
Citerat från Bl00m:

Låter ju verkligen inte helt fel. som sagt åker gärna med om du inte har något emot att åka med en kille som sällskap :)
Jag har absolut inget emot att åka med en kille, iaf inte om killen är med på shopping och sex and the city-guidning;) Haha nae man måste ju inte göra allting tillsammans!
Av Bl00m
16 mars 2014 18:10
Citerat från Veronika3:
Citerat från Bl00m:

Låter ju verkligen inte helt fel. som sagt åker gärna med om du inte har något emot att åka med en kille som sällskap :)
Jag har absolut inget emot att åka med en kille, iaf inte om killen är med på shopping och sex and the city-guidning;) Haha nae man måste ju inte göra allting tillsammans!
Hehe nej visst behöver man inte göra det ;) ses gärna innan och planerar något :)
Av Erikle
15 apr. 2014 18:19
Hallå Veronika3, hur ligger det till med planerna inför New York- resan? Det låter ju verkligen inte fel med en resa dit asså! :D Planerna är fortfarande att stanna där en vecka eller? Precis som andra som kommenterat vill jag såklart höras av och lära känna dig lite innan en eventuell resa blir av :)
Jag hoppas jag inte joinade tråden för sent bara! ;)

// Erik