Miami 19/9-8/10

Av Cissib
18 aug. 2014 20:01
Visningar: 203
Hallå där!

Beger mig till Miami i drygt tre veckor nu i höst (19/9-8/10) och känner att det hade vart kul att träffa några sköningar när man väl är där! Så om du redan befinner dig där, har vägarna förbi eller känner att du hade velat åka, KOM och möt upp mig!?

Vi kan bara chilla på stranden, se oss omkring i staden, åka iväg på äventyr, festa hela natten (jag är 21), käka en lunch, lära känna nya människor tillsammans eller vad som, jag är öppen för förslag och är inte svår att ha och göra med.

Jag och mitt resesällskap har pratat i ett halvår om att åka till Japan, nu när det var dags att boka fick hon kalla fötter och jag kände inte riktigt för att dra dit själv än.. Men Miami har alltid lockat så kände att livet är för kort för att slösa på att vara beroende av andra och inte göra som man själv vill.

Så känner du/ni, man/kvinna oavsett ålder att det hade kunnat vara något!?

Skriv gärna!
Av Ebbban
20 aug. 2014 21:22
Intresserad!! Har du facebook? :)
Ebba Blomquist heter jag, skriv gärna!
Av Chrish
21 aug. 2014 17:11
Kommer vara där ungefär samtidigt, hör gärna av dig! :)
Av Cissib
21 aug. 2014 20:46
Citerat från Chrish:
Kommer vara där ungefär samtidigt, hör gärna av dig! :)
Låter asbra!! :D Jag är inte så king på att svara på meddelanden på den här sidan på mobilen, därför jag skrev här :))
Av Tesseli
21 aug. 2014 21:12
Vilket sammanträffande! Jag har varit på folk för en resa för september-oktober, men inte hittat någon som kunnat hänga på. Så därför var jag inne på om jag skulle ta mig en tur till Florida på egen hand, men har dragit mig för det just för att jag tycker det är trevligast med sällskap. Är väldigt anpassningsbar, kan göra allt från shopping, sol och bad, uteliv, god mat, äventyr, nöjesparker osv. Är väldigt resvan och varit med om lite allt möjligt. :-P
Kan dock bara vara iväg max 2 veckor. Men är du intresserad så är jag mer än gärna på som sällskap. Såg att du bor i samma stad också, så det är ju ett plus om man vill ses innan. :-)

/Therése
Av Cissib
22 aug. 2014 22:17
Citerat från Tesseli:
Vilket sammanträffande! Jag har varit på folk för en resa för september-oktober, men inte hittat någon som kunnat hänga på. Så därför var jag inne på om jag skulle ta mig en tur till Florida på egen hand, men har dragit mig för det just för att jag tycker det är trevligast med sällskap. Är väldigt anpassningsbar, kan göra allt från shopping, sol och bad, uteliv, god mat, äventyr, nöjesparker osv. Är väldigt resvan och varit med om lite allt möjligt. :-P
Kan dock bara vara iväg max 2 veckor. Men är du intresserad så är jag mer än gärna på som sällskap. Såg att du bor i samma stad också, så det är ju ett plus om man vill ses innan. :-)

/Therése
Men va kul!! :) du är alltså också inne på Miami?? Ja, vi kan ju höras/ses? :D

/Cissi