London VÅREN 2014 :D

20 jan. 2014 11:11
Visningar: 355
Hej!
Är så sjukt sugen på att flytta till London, komma bort lite från den tråkiga vardagen hemma i Sverige och ha the time of my life i London!
Träffa nytt folk, jobba och festa lite (läs: mycket)!

Mina kompisar är dessvärre dock inte lika sugna på London, så om någon av er har samma planer som mig och inte vill åka ensamma så får ni jätte gärna höra av er!
Det hade ju varit sååååå mycket roligare att ha någon att flytta dit med, så att man slipper yra runt i London helt ensam :p
Har planerat att åka i slutet av mars, men kan också tänka mig att åka i i april :)

ett stort + om du är lite halvgalen! hehe nejmen jag letar helt enkelt efter någon som vet hur man har "a good time" & vill ut på äventyr! :)

kram!
Av Ayluzz
20 jan. 2014 21:18
Hej!
Jag känner precis som du! Jag hade dock tänkt åka (om allt går som det ska) nån gång i slutet på februari/början på mars. Hur länge hade du tänkt stanna? :)

Precis som du vill jag iallafall dit för att uppleva nåt nytt och framförallt så vill jag UT PÅ ÄVENTYYYR!!!! Så ja, jag känner verkligen igen mig i "lite halvgalen" i alla fall haha.

Ha det bra!! :)
22 jan. 2014 11:05
Vad nice att jag inte är ensam om att känna så! Jag har inte bestämt hur länge jag vill stanna, stannar väll så länge jag tycker att det är kul. Är bara så trött på Sverige just nu så jag vill bara bort! haha
Har du varit i London förut? :)
Av Sagah
24 jan. 2014 07:53
Hej!!!
Jag har också bestämt mig för att flytta till London i April! Kommer att plugga på distans men vill ha någon att upptäcka staden med, hänga med och göra knäppa grejer med! Festa! Upptäcka!
Ska vi dra dit tillsammans eller? :)

Jag heter Sagah Sayum Larsson på facebook, Skriv till mig där så snackar vi! Jag känner även en del folk i London då det gäller tips om boende och så!

Kram!! xxx
30 jan. 2014 15:59
Niiiiice! Har du tänkt jobba också eller är det bara plugg som gäller? :)
31 jan. 2014 02:45
Hej, ska dra iväg precis i början av september och skulle vara kul att bli roomies med ett skönt gäng (you had me at halv galen haha) har som dig också tänkt att åka ifrån sverige för att hitta jobb och framförallt LEVA i London så hit me up så kan vi snacka mer!
31 jan. 2014 12:55
Gött francisca! Har du planerat hur länge du ska stanna eller ska du vara där så länge du pallar?
31 jan. 2014 17:48
Jag har ingen aning om det är för gott men definitivt ett bra tag, vad har du tänkt?
Medlemmen har tagit bort svaret
3 feb. 2014 14:01
Samma här francisca

Eamaestro när hade du tänkt flytta?
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Lizaw
3 feb. 2014 18:55
Hej!
Jag åker till london den 9 mars, och tanken är att bo där, söka jobb, hitta lägenhet osv.
Är sjukt galen, haha. Nej men hör av er om ni vill ha någon att ta en fika eller drink med. Kommer vara fett vilsen i början..

(Logga in för att se e-postadress)

Kram
10 mars 2014 19:55
Hej !

Är detta fortfarande aktuellt? För jag måste ifrån Sverige och jag är fan lite för feg för att åka helt ensam så att åka tillsammans med någon/några skulle vara tusen gånger roligare, speciellt om det är med några sköna människor och halvgalen låter ju grymt! Jag älskar att dricka öl och träffa nya människor, Sundsvall står mig upp i halsen just nu och London är ju helt underbart.

Skicka gärna ett PM om du fortfarande söker någon reskompis :) / Johanna
18 mars 2014 16:09
Hey. Jag har flyttat fram flyttdatumet till september,
så äre någon som åker då får ni gärna höra av er!