London på nyår???

22 okt. 2012 13:47
Visningar: 839
Hej alla glada !!
Jag och en kompis tänkte åka till London och fira nyår! Någon/ några som vill hänga på ?!! Tjej/kille/ålder spelar ingen roll. Ju fler desto roligare !! Hör av er :D
Av Din
22 okt. 2012 23:38
hej!
Jag och fyra kompisar ska iväg till London under nyår. Vad har ni planerat och göra? ska ni ut på några speciella klubbar? har ni hört något om förbokningsbiljetter till klubbarna?
Av Omegaaa
31 okt. 2012 22:27
Hej!

Jag och min pojkvän ska också till London över nyår=) Åker den 26dec-2jan, hör gärna av er om ni har någon ide vart man kan hänga på Nyår.

;)
Av Krull
14 nov. 2012 20:32
Jag och en kompis skall också åka till London över nyår. Vi sitter just nu och funderar lite på vad man skall göra. Det lutar just nu åt att boka bord på en restaurang och sedan bege sig till London Eye vid tolvslaget för att sedan bege sig ut någonstans. Om det är någon som vill göra oss sällskap eller har några trevliga förslag så får ni gärna säga till =)
28 nov. 2012 21:14
Jag har óckså funderat på det... och jag är inte Tomten på riktigt. Har ni bokat ngt?
Av Krull
29 nov. 2012 00:49
Jag och min kompis bokade bord på Tuttons, vet egentligen inte vad det är för ställe men vi är på Sri Lanka just nu så vi hade lite svårt att kolla runt mer med bristande internetuppkoppling och då mycket var fullbokat.
Vi bokade klockan 20.00 och efter det blir det att ta sig till London eye. Vad som händer senare på natten får vi se då tror jag.
Av Must
3 dec. 2012 22:51
Hur ser läget ut? Är det försent att hoppa på tåget? Vill verkligen iväg under nyår!
3 dec. 2012 23:04
Hej igen! Jag måste vara segast i världen på svara.
Det blev ändrade planer. Amsterdam 28/12-2/1 blev det istället.
Har några andra kompisar som skulle dit så bestämde vi oss för hänga med.
Vi blir cirka 10 st och vill någon hänga på säg bara till. Annars om ni har några tips vad
man inte får missa dela med er gärna :)))
3 dec. 2012 23:06
Vi har bokat hotell Belluive i centrum, men det finns rum / sovplatser kvar :)