London!

5 nov. 2006 11:00
Visningar: 376
Jag ska flytta till London men har ingen lust att åka själv, så hör av dig om du har planer precis som jag!

Carolinee-------
Av Chica
17 nov. 2006 10:05
hej!
När har du tänkt flytta? Har du skaffat jobb än? Jag funderar också på att flytta till London, men det blir nog inte förren slutett av dec. Hör av dig om du har lust.
19 nov. 2006 15:32
Citerat från chica:
hej!
När har du tänkt flytta? Har du skaffat jobb än? Jag funderar också på att flytta till London, men det blir nog inte förren slutett av dec. Hör av dig om du har lust.
Nej jag har varken jobb elller så än men fick ett erbjudande om en sängplats i marble arch den 20 dec. Har glömt vilken mail jag mailade dem med dock!
men det hade inte skadat att komma iväg då faktiskt...så man slipper jobba under nyår igen!
Av Joojoo
22 nov. 2006 22:15
hej.
hur går de me dina planer ?
har lite planer på att åka till london llr paris..kan inte bestämma mig, ..:)
men vill inte åka själv...så letar reskompis.. hur går de för dej??

/Johanna
23 nov. 2006 14:31
Citerat från joojoo:
hej.
hur går de me dina planer ?
har lite planer på att åka till london llr paris..kan inte bestämma mig, ..:)
men vill inte åka själv...så letar reskompis.. hur går de för dej??

/Johanna
hejsan jo jag har ju en plan men ingen att planera med så det är väl inte helt klart!
27 nov. 2006 17:21
Hej Carro!
Det är bara att komma till London :) Jag flyttade hit för ca 5 månader sedan och trivs jättebra!
Det finns ett väl fungerande svenskt "nätverk" där man träffar vänner, gör saker o har det kul ihop, glada o galna festkvällar till mer seriösa saker.
När ska du flytta hit?
Hör gärna av dig så får du lite tips på vägen o länk till vårt forum!

mvh
Micke
11 dec. 2006 21:11
Okey för jag kommer antagligen åka själv och checka in ensam på nåt ställe...men sen vill jag inte va ensam längre!!

>Citerat från micke_e1:
>Hej Carro!
>Det är bara att komma till London :) Jag flyttade hit för ca 5 månader sedan och trivs jättebra!
>Det finns ett väl fungerande svenskt "nätverk" där man träffar vänner, gör saker o har det kul ihop, glada o galna festkvällar till mer seriösa saker.
>När ska du flytta hit?
>Hör gärna av dig så får du lite tips på vägen o länk till vårt forum!
>
>mvh
>Micke
Av 1234567
29 jan. 2007 13:21
hey carro vi kan flytta tillsamma london är du me