Köpa i USA???

Av Linalaj
19 mars 2015 16:58
Visningar: 360
Hej! jag ska till Usa på sommaren och undrae vart man köper typ cooola kläder me tryck på tex. emoji kläder och emoji kuddar osv? vet någon nån affär? tack om jag får svar:)
Av Peter_o
19 mars 2015 23:53
En eller flera orter skulle nog inte skada om du vill ha tips.

/PeterO
20 mars 2015 14:40
Lånar tråden lite. Är det någon som vet om det går att köpa coola kläder någonstans i Europa? Befinner mig där nu nämligen och tänkte passa på.
Av Birgere
20 mars 2015 15:04
Citerat från Dalecooper:
Lånar tråden lite. Är det någon som vet om det går att köpa coola kläder någonstans i Europa? Befinner mig där nu nämligen och tänkte passa på.
uhhh

vad är coola kläder? men i vilket fall kan du säkert hitta sådant både i Åmål, Köpenhamn och Paris.
20 mars 2015 16:46
Citerat från Birgere:
Citerat från Dalecooper:
Lånar tråden lite. Är det någon som vet om det går att köpa coola kläder någonstans i Europa? Befinner mig där nu nämligen och tänkte passa på.
uhhh

vad är coola kläder? men i vilket fall kan du säkert hitta sådant både i Åmål, Köpenhamn och Paris.
På så vis :)
Av Peter_o
20 mars 2015 17:57
Citerat från Dalecooper:
Lånar tråden lite. Är det någon som vet om det går att köpa coola kläder någonstans i Europa? Befinner mig där nu nämligen och tänkte passa på.
Vi ska kanske inte skoja med Linalejs inlägg. Det är hennes första och det är inte så enkelt att tänka på allt. Dessutom är ju USA synonymt med New York för en del.

/PeterO
20 mars 2015 21:07
Citerat från Peter_o:
Citerat från Dalecooper:
Lånar tråden lite. Är det någon som vet om det går att köpa coola kläder någonstans i Europa? Befinner mig där nu nämligen och tänkte passa på.
Vi ska kanske inte skoja med Linalejs inlägg. Det är hennes första och det är inte så enkelt att tänka på allt. Dessutom är ju USA synonymt med New York för en del.

/PeterO
Jo, du har säkert rätt. Att se USA som synonymt med New York är dock sannerligen en förenkling som heter duga.

Om det nu är NYC som avses så är ju Macy's ett av världens största varuhus och populärt bland turister. Om det finns grejer med emojis kan jag dock inte uttala mig om.