Idyllic Resort Koh Lipe, rum med barn?

16 maj 2018 10:11
Visningar: 216
Hej!

Jag blir inte klok så hoppas någon här kan hjälpa mig reda ut vad som gäller.

Har bokat I Sea rum på Idyllic via agoda. 2 familjer med 2 resp 3 barn. Sökte inkl barn och valde till extra säng bokningen gick igenom allt frid och fröjd. När jag tittar på bokningsbekräftelsen som kom på mail så står det 3 vuxna inkl extrabädd istället för 2 vuxna och 2 resp 3 barn.

Har mailat men inte fått några svar. Har googlat runt och som jag förstår det som går bra att bo med 2 resp 3 barn i dessa rumskategorier men jag är inte säker. Vill försäkra mig om det så vi inte får problem när vi väl kommer dit.

Någon som varit där och kan hjälpa mig reda ut vad som gäller? Tänker att bokningen inte borde gå igenom om inte valt antal personer får plats i rummet?

Tacksam för hjälp.
Camilla
26 maj 2018 06:12
Vi bodde på idyllic för fyra år sedan, i i- sea. Två vuxna två barn 6-10 år. Fantastiskt ställe, underbara människor! Kommer faktiskt inte ihåg hur vi gjorde när vi bokade men vet att det kändes lite ” tokigt” då. Kunde inte boka extrasäng har jag för mig fast vi gjorde som ni, inkl barn vid bokning. Men vi körde på....
När vi väl var på plats löste det sig så att vi hade 6 åringen i vår säng och 11 åringen på madrass på golvet, ingen sa något om det! De är inga stora rum/ hus så att få plats med två extrasängar undrar jag....
Men som sagt ett kanonställe.
19 juni 2018 10:33
Tack snälla för svar dock en sent sådant....
Vi behåller bokningen och hoppas att allt funkar som planerat :)