För sent

Av L.i.p
23 juni 2014 10:08
Visningar: 141
Hej! Har precis insett att jag är försent ute för att boka både gatvick express och oystercard . Oystercard verkar inte heller som man kan köpa i London direkt . Stämmer det ?? Gatvick express kan ta upp till 2 dagar så det törs jag inte chansa på att det kommer under dagen. MEN är det svårt att hitta VAR man köper den biljetten vid gatvick in till victoria station. Blir så osäker!!! Åker i morgon !!!!
Av Mirreli - Reseguiden.se
23 juni 2014 10:23
Hejsan, du behöver absolut inte oroa dig, allt kommer ordna sig väl på plats. Om du inte direkt hittar en automat att köpa biljetten på så brukar det alltid finnas gott om folk att fråga. Jag har rest till Londons alla flygplatser och aldrig köpt ngt innan :). Njut av din resa!//Mirre
Av L.i.p
23 juni 2014 10:50
Hi hi , jag är nog lite hispig .....ok då finns det automater.. Tusen Tack
Av Amd90
23 juni 2014 12:40
Citerat från Icebell:
Hej! Har precis insett att jag är försent ute för att boka både gatvick express och oystercard . Oystercard verkar inte heller som man kan köpa i London direkt . Stämmer det ?? Gatvick express kan ta upp till 2 dagar så det törs jag inte chansa på att det kommer under dagen. MEN är det svårt att hitta VAR man köper den biljetten vid gatvick in till victoria station. Blir så osäker!!! Åker i morgon !!!!
Oyster finns att köpa och Gatwick Express finns på plats, finns även lokaltåg som brukar vara billigare.
Av L.i.p
23 juni 2014 12:45
va bra att oyster finns att köpa, måste ha läst fel.....Tack
18 juli 2014 11:07
Citerat från Icebell:
va bra att oyster finns att köpa, måste ha läst fel.....Tack
Nej du läste nog rätt. Du läste nog om de turist-Oysters som säljs till icke bofasta men som ingen köper eftersom alla ändå bara köper dem på plats.