Följ med oss i USA juni-juli

21 dec. 2016 19:21
Visningar: 387
Hejsan!
Jag och min sambo Martina samt vår vän Victor har bokat en roadtrip över USA nu i sommar!
Vi kommer resa till New York sedan vidare mot Washington för att därifrån flyga till Chicago för attt hämta ur vår bil, en suv!

Vi söker en extra reskompis från Chicago - Las Vegas - Los Angeles - San Fransico!

Vi har bokat bilen som kommer kosta ca 3000 per skalle plus bensin!

Vi har bokade hotell i Las Vegas, Ceasars Palace - Los Angeles, Hollywood samt San Fransicso, supercentralt!

Resan mellan Chicago till LAS Vegas skall vi besöka brekaing bads högkvarter Alberquee samt indinanerna samt Gran Canyon (7 dagar mellan uthämtning av bil till incheckning LAS Vegas)

Vi kommer vara i LAS Vegas ca 4 dagar och 5 dagar i Los Angeles samt 5 dagar i SAN Fransisco innan hemfärd!

Boendet kostar oss ca 30 000 kr som man delar på 4 så blir inte så mycket!

Mellan Los Angeles och SAN Francis har vi dessutom två dagar för fritt resande att se den stora skogen Reedwood Forrest i Kalifornien!
Vi kommer även besöka Alcatraz! Allt är som sagt bokat och klart!

Vi söker en extra reskamrat! Helst en tjej för att få det könsmässigt jämnlikt!

Är du den vi söker? Allt du. Ehlver göra är att ta kontakt med oss! Så ses vi för fika och planerar tillsammans allihopa! Känns det bra så är det biljetterna till Chicago samt hem från SAN Fransisco som måste ordnas!

Resten är klart! Hör av er ni som finner detta intressant!

Restid 24 juni - 15 juli 2017
29 jan. 2017 20:49
Hej :)

Är också gärna intresserad om ni inte hittat någon annan :)

/ Caisa
30 jan. 2017 23:16
Hallå hallå! Är en tjej från Småland på 23 år som är jäkligt sugen på att hänga på, har varit sugen på att göra någon slags resa länge men ingen i min omgivning är sugna! Berätta lite mer om er, vad är ni för personer? Maila mig gärna! (Logga in för att se e-postadress)
Av Sailski
30 mars 2017 23:49
Hej!
Låter som en riktigt kul resa, bilat alldeles för lite i USA och det står på todo-list. Är det fortfarande aktuellt, så får ni gärna höra av er/ Monica
2 juni 2017 09:46
Detta skulle ev kunna vara intressant för mig! Är precis den tiden jag kan. Var i Sverige bor ni? Skriv gärna på facebook också. :)