Flytta till London ihop?

Av Alexand
22 aug. 2013 10:35
Visningar: 602
Hej,

Är en tjej på 20 år som funderar på att flytta till London i september/oktober någon gång, men vill gärna åka med någon för att kunna dela lägenhet. Är dock flexibel med när vi ska åka, kan åka redan imorgon om det vill sig. Ingen i mitt umgänge är intresserad av London, därför hoppas jag på att hitta någon här!

Du ska vara social och glad och vilja stanna längre än 1-2 månader.

Skicka gärna ett meddelande till mig här om du är intresserad så kan vi börja planera ihop!

/Alexandra
Av Milli93
24 aug. 2013 00:18
Hej Alexandra!
Jag är på G att flytta till London i Oktober! Vore kul att ha nån att åka med! :)
Skriv gärna till mig så kan vi prata vidare, antingen på FB eller mail: (Logga in för att se e-postadress) eller sök Emilia Norlund på FB :)
24 aug. 2013 16:38
Hej :) Vad är tanken i London? Är det jobb? I så fall är jag sugen på att haka på och gärna under en längre tid :) Melicia heter jag och är en glad, social, aktiv tjej på 21 år som älskar träning och vänner :)

Hör gärna av dig på Facebook Melicia Hjertqvist eller mejl (Logga in för att se e-postadress)

Kram Melicia :D
25 aug. 2013 11:01
Hej!
Jag är en 20 årig tjej som också sjukt sugen på att flytta till London i höst. Jag och min kompis bokade resa i september men pga lägenhet och jobb så kan hon inte åka.. Jag är som sagt fortfarande inne på att flytta dit men känns ju betydligt tryggare och roligare att vara iaf två stycken!:)
29 aug. 2013 12:58
Hej, jag flyttar till london den 16onde september och kommer att bo hos min faster till att börja med, men om jag skaffar ett jobb och trivs i staden så vill jag gärna flytta ihop med någon rolig svensk :) och så vill jag självklart skaffa lite vänner i london som vill fika, shoppa, festa och allt sånt där med mig :) så om ni har en flytt planerad till london så får ni gärna höra av er till mig :)
25 sep. 2013 22:01
Hej Alexandra,

jag är en tjej på 21 år från skåne som funderar (läs: vill) flytta till London i november möjligtvis. Jag pratar jättegärna på fb eller mail. Kanske om alla som är intresserade startar upp Privat Meddelande på FB?

Blir super tacksam om någon som är intresserad hör av sig!
30 sep. 2013 10:32
Hej!

Jag är lite inne på samma grej, att flytta till London och jobba. Skulle vara så kul om var ett gäng som bodde ihop! Jag planerar att åka i början av nästa år eller tidigare. Skriv gärna här eller på fb om du fortfarande är intresserad, Lovisa Medin! :)
Av Fannyln
30 sep. 2013 12:33
Jag är inne också på att flytta till London. Skulle vara väldigt kul att vara ett gäng och dela lägenhet. Skriv till mig om någon fortfarande är intresserad så kan vi prata mer! :)
Av Idaath
2 okt. 2013 23:03
Jag är oxå nyfiken på London :)
4 okt. 2013 00:49
Jag har planerat att flytta till London i början av januari 2014! Fixa lägenhet, jobb, och allt det :) SÅ pepp! Tänker stanna i ett halvår men om det är roligt (vilket jag är säker på att det är) så kan det ju bli längre!

(Logga in för att se e-postadress) eller sök på Mikaela Åhlén på facebook :)
6 okt. 2013 16:58
Hej! Är jättesugen på London jag med! Har tänkt åka nu i slutet på oktober någon gång för att försöka hitta boende och jobb. Har inte heller någon i mitt umgänge som är intresserad så därför hade det varit kul att iaf ha någon svensk att åka dit och leta bostad med :) Skriv gärna till mig så kan vi prata mer om det fortfarande är aktuellt!
8 okt. 2013 23:04
Hej! Jag och min tjejkompis ska åka till London i början på April och planerar till en början att stanna i ett år. Hör av er om ni vill kolla på lägenheter ihop eller bara ses där nere på en till exempel en fika :)
17 nov. 2013 15:54
Hej! Är det någon av er som kommit iväg till London? Eller någon som fortfarande har planer på att åka? Hör gärna av er! :)
Av Judylu
27 nov. 2013 00:39
Hej!

Jag är jätteintresserad av att åka iväg och bo i London ett tag. Hade tänkt mig att flytta dit någon gång nästa år, är ni fortfarande intresserade? :)