Flytta till London i slutet av feb

10 jan. 2012 15:41
Visningar: 429
Eftersom min tänkta flyttkompis inte kan åka då jag vill åka dvs slutet av februari så letar jag med ljus och lykta efter en eller några andra att åka till London med! Har inget fast jobb eller nåt som hindrar mig i Sverige och är bara sjukt pepp på att åka iväg och prova på att bo där ett tag, som längst till våren 2013 då jag tänkt börja plugga i LA. Har en positiv inställning och tänker att allt löser sig, ingen megabudget eller höga krav, vill bara ha riktigt kul och prova på att leva livet efter några år i förhållande.

Lite svårt att lära känna varandra på bara lite mer än 1 månad men så länge du har en skön inställning till livet och vi klickar någorlunda från början är det en trygghet att ha någon att åka dit tillsammans med och börja på en punkt! Dvs köra som många andra, flytta in på hostel och lösa boende & jobb på plats... bara köra! Kön/ålder spelar ingen roll.

Skicka ett meddelande och berätta lite om dig själv & din personlighet :) !!
23 jan. 2012 23:04
Jag har planerat att flytta till hösten 2012, eftersom OS är i år i England så jag väntar tills den biten är över.
Men jag har länge velat testa på och jag har heller inget som håller mig kvar i Sverige och jag älskar London. Trots inget stöd från någon så kör jag mitt eget race som vanligt, jag gör alltid det jag känner för :) Man lever bara en gång. MVH Liz
29 jan. 2012 01:30
Hejsan! Vad glad jag blev när jag såg den här annonsen! Min tänkta "flyttkompis" backade också ur och nu står jag här ensam men vill fortfarande verkligen åka! Min reseplan är exakt lika suddig som din ;) Men det är det som är lite av äventyret, eller hur? Jag har bokat ett enkelbiljett till London den 29 från Göteborg City.

Jag vill jättegärna snacka mer med dig. Lägg till mig på Facebook? Sök bara på mitt namn, Nike Halvardsson, så bör jag komma upp. Mycket vänliga hälsningar Nike!!
12 feb. 2012 19:10
Hej! Vi är två tjejer som redan bor i London. Vår tredje flatmate ska flytta hem till Sverige den 1a mars. Så vi behöver leta nytt boende och vill gärna slå ihop oss med någon/några att dela lägenhet med. Vi har kontrakt på den här lägenheten tills den 11e april så om du vill kan du komma och bo här en månad med oss och sen letar vi efter nåt annat boende tillsammans. Nu kastar vi oss på dig lite här men vi är rätt impulsiva och låga krav och låg budget är precis vad vi är ute efter.

Vi har bott här i ett år, jobbar på två coctailbarer i Clapham (södra london) och vi trivs jättebra här och vill gärna bo här omkring. Vi har jättemånga snygga vänner om du behöver lite rebounds... haha.

Helst skulle vi vilja bo kvar i den här lägenheten men då måste du ge oss svar senast imorgon och det kanske känns lite väl impulsivt... :)

Om du tycker det låter bra kanske vi kan skypa annars kan du smygspana på oss på facebook
Johanna Ekman och Stella Söderlind.
15 feb. 2012 15:36
Hej! Hur går det med londonplanerna för er alla? Jag vill också vara med!! Vill jättegärna till London så om du/ni vill ha någon att leta lägenhet med så count me in! Lägg till mig facebook.com/fridu om ni vill prata mer :)
/Frida