Flytta till London Februari 2012

12 nov. 2011 11:13
Visningar: 595
Jag funderar på att flytta till london i februari ha kul och söka jobb. Men det är alltid bra att ha någon/några att dela lägenhet med. Någon som funderar på london i februari? :)
15 nov. 2011 19:51
Hej! jag funderar på samma sak. Skulle också tycka det var bra om man hade någon att dela lägenhet med. Hur länge hade du tänkt stanna? :)
21 nov. 2011 22:41
jag ska flytta till london september 2012, gäller att ha en rejäl budget när man flyttar dit, så jag måste spara lite :)
Av Kkknife
22 nov. 2011 14:45
Hej! :) är nyss hemkommen från spanien, har varit där och jobbat, men trivdes inte riktigt. Vill väldigt gärna flytta till london för att jobba/bo! Funderar på att åka direkt efter jul, men jag känner mig inte helt bekväm med att bo ensam så därför skulle det vara jättebra, och kul, att dela med någon! :) Hör av dig! (Logga in för att se e-postadress)

MVH Karin
24 nov. 2011 14:43
jag är väldigt intresserad! är 22/23 år, fyller på tisdag. trött på sverige och vill uppleva något nytt. glad positiv öppen person . utbildad make up artist. planerar även frisör utbildning så småningom! hör gärna av dej! (Logga in för att se e-postadress)
4 dec. 2011 18:42
Jag har sugit på karamellen att bo och jobba i London i flera år, och just nu är våren 2012 tom på jobb och studier, och jag funderar på att våga åka :). Hur länge planerar du att stanna?
6 dec. 2011 17:41
Hej Johanna och alla andra som är intresserade! Jag är också sugen på att åka till London, söka jobb och leva livet. Min tanke är också att åka i början på nästa år. Jag är väldigt social, glad av mig och lätt att umgås med :) Bifogar min mejl: (Logga in för att se e-postadress)