Flytta till London 2016

18 okt. 2015 20:26
Visningar: 52
Hej på er!
Jag heter Julia och är en glad tjej på 20 år. Älskar att resa och drömmen är att prova på att bo utomlands ett tag, som det ser ut nu på obestämd tid!
Planen är väl att spara ihop lite pengar, åka i februari, och sen jobba där, leva livet också såklart!
Hör gärna av er, här och på Facebook funkar lika bra, Julia Nilsson heter jag där iallfall!
Kram
19 okt. 2015 22:42
Hej!
Jag heter Linnea och är 19 år, tog studenten i somras och är nu sugen på att komma bort från Sverige ett tag!

Vi verkar ha samma plan, försökte leta upp dig på Facebook men tror inte jag fann dig, haha!
19 okt. 2015 22:48
Hej Linnea! Nej men det brukar bli så när man har basic namn, haha men hör har vi mig iallafall, lägg till mig o skicka ett meddelande så snackar vi där!
https://m.facebook.com/jjmmn
15 nov. 2015 13:47
Hej! Jag heter Carolina och jag är 19 år. Jag har också planer att åka till London och låter efter någon att åka dit med.
Jag skickade ett medelande på favebook och är du fortfarande intresserad skulle det vara roligt och gå ihop! :)
Kram
1 jan. 2016 20:35
Hej!
Jag heter Emilia och har velat flytta till London typ hur länge som helst. Vill precis som du jobba, och leva livet!
Jag hade dock mer tänkt mars, men hade varit jättekul att prata mer :)
2 jan. 2016 19:15
Hej!
Jag heter Ebba, jag är 18 år och tar studenten i år. Jag har varit inställd på att åka till London såå länge men ingen av mina vänner vill dit så jag hittade denna sida :) Jag vill även jag vara där ett tag och jobba och bo och leva london livet. Jag vill dock åka antingen i sommar eller till hösten. Det vore jättekul att prata mer med dig eller med andra som läser min kommentar och vill åka!:)