Flyg Egypten

Av Kaatta
29 jan. 2009 11:52
Visningar: 335
Hej! jag undrar om någon har något bra tips på flyg till egypten, vilka flygbolag reser till egypten som har ett bra pris?
Tack så mycket!
29 jan. 2009 13:24
Stockholm - Cairo med Aerosvit kostar 2903 kronor tur och retur inklusive alla skatter och avgifter. Frivilligt stopp i Kiev (Ukraina) möjligt.
Av Elgona
29 jan. 2009 18:11
Citerat från naimakka:
Stockholm - Cairo med Aerosvit kostar 2903 kronor tur och retur inklusive alla skatter och avgifter. Frivilligt stopp i Kiev (Ukraina) möjligt.
frivilligt sätter Jag mej inte på detta flyg igen,,mkt ryssar klev ombord ,alkoholen flödade o resan var stökig hela vägen..

just nu kommer man till cairo för omkring 4800 kr ,inte dyrt tycker jag..o då kan du stanna en månad..
till hurghada är det dyrt att flyga regulgärt,men en charter på 3 veckor finns ju också,tex apollo..hyggligt pris...ca 3500,men ju längre du väntar ju dyrare blir de,,,dom relativt låga priserna är nu..innan feb..sen vill vi i den kalla nord åka iväg från vintern o priserna stiger då efterfrågan är som störst..
8 feb. 2009 18:48
Citerat från kaatta:
Hej! jag undrar om någon har något bra tips på flyg till egypten, vilka flygbolag reser till egypten som har ett bra pris?
Tack så mycket!
Hej Kaatta,

varför söker du inte bara under "jämför priser"? Priset varierar ju hela tiden...

//BL