ESTA - uppdatering?

27 feb. 2013 16:29
Visningar: 731
Hej,

Jag har skrivit ut mitt godkända ESTA från förra året. Då flög jag till USA via Berlin. Måste jag uppdatera denna informationen nu i och med att denna gången ska jag åka via Reykjavik? Eller spelar den här informationen ingen roll nu?
27 feb. 2013 16:31
De uppgifterna är frivilliga och behöver inte uppdateras men det skadar så klart inte att göra det för att undvika onödiga frågor. Det är ju väldigt lätt att göra dessutom.
27 feb. 2013 16:32
Citerat från floridasidan:
De uppgifterna är frivilliga och behöver inte uppdateras men det skadar så klart inte att göra det för att undvika onödiga frågor. Det är ju väldigt lätt att göra dessutom.
Okey, tack. Då gör jag det :)
27 feb. 2013 16:32
Det skadar väl inte att uppdatera den - man vet ju aldrig vem som sitter och släpper in dig. Bara för att A kom in på gammal info är det ju inte säkert att B gör det.

Har du uppdaterat den har du ju iaf gjort det du kunnat och har dessutom aktuell info. Kan väl kännas gött? :)
27 feb. 2013 16:32
Pucktvåa, men jag håller med floridasidan iaf som du ser :)
27 feb. 2013 16:42
Citerat från nisse2ears:
Det skadar väl inte att uppdatera den - man vet ju aldrig vem som sitter och släpper in dig. Bara för att A kom in på gammal info är det ju inte säkert att B gör det.

Har du uppdaterat den har du ju iaf gjort det du kunnat och har dessutom aktuell info. Kan väl kännas gött? :)
Ja det är nog smartast att uppdatera så att allt står rätt till.