Billiga Biljetter till Thailand har jag..

Av Candy
10 sep. 2007 18:42
Visningar: 3096
tänkt att få tag på. Har nu suttit framför datorn och letat aktivt hela helgen. Tänkte vara borta ca 2 veckor 2 personer från ca 28 febr-2008. Billigaste jag hittade var 6800:- inkl rubbet med KLM och Chinaair. Någon som hittar billigare? Tack vara hjälpen jag fick här förra gången jag var i Thailand så sparade jag tusenlappar. Någon som tar utmaningen? Säkert nån som är bättre på att hitta än jag. Nu är det Bangkok som gäller.
Av Masve
12 sep. 2007 22:58
Bokade själv nyss 3 vuxna Sthlm-Bangkok med Qatar Airways (www.qatarairways.com) för 6 300 kr/st. Barnbiljetten gick på 4 900 kr. Vi åker den 29/2 -08. QR är ett 5-stjärnigt flygbolag som börjar trafikera Sthlm i november -07. Bra benutrymme, personliga TV-skärmar, videospel är något som är standard hos dem. QR brukar alltid hamna bland de 5 bästa flygbolagen i världen vid de årliga omröstningarna. Bra restider dessutom, vi flyger fredag kväll med avresa 21:40 från Sthlm. Mellanlandning sker i Qatar huvudstad Doha. Tyvärr byter vi plan 04:15 svensk tid men kl. 05:30 är vi på väg till Bangkok igen.

Även Turkish Airlines (www.thy.com) brukar vara billiga till Bangkok, men med tanke på deras olycksstatistik är jag lite skeptisk...

Lycka till!

Mvh Mats, Umeå
Av Candy
12 sep. 2007 23:31
Tackar, jag kollar på stört. Återkommer när jag hittat något bra. Hälsn nattugglan