Stöd Ukraina

Candys blogg

Tisdag 5 Maj 2009 - Trollhättan

YES där satt den! Nu bär det av till Peking!

Kvinnolist är jag en jävel på om jag så skall säga det. Rätt tillfälle och rätt plats...
Jag hade alla plus på min sida just nu: Min man åker 4 dagar på grabbresa till Glasgow nu på torsdag och han bestämde förra sommarens resmål Nordkapp. Underbart vackert, men såpass kallt i juli månad. Så det var väl ändå dags att jag skulle få bestämma (igen:-)) Och då är det så att min man är ingen fantast av att ligga still i solen, äldsta sonen ärvt generna där. Hmmm man beställer först en flygresa till tvillingarna på 14 år till mormor och morfar i Bodö (Norge) 2 veckor. Så av med dom, 2 mindre att betala för...... Var åker man då? jo man tar Peking för att: Min mann och son får sin dos (även jag) av härlig kultur. Se och uppleva massor av saker. Min kompis bor där så guide har vi redan och jag skall handla tills jag svimmar. Och vad skall jag handla... jo pärlor och smycke detaljer till min passion (titta gärna in http://www.meretesblingbling.se) Och vi åker snart, 19 juni. 9 dagar. Skall bli så roligt Skall på klasstreff i maj till Bodö och min kompis kan inte komma, då finns ju bara ett sätt om man är bra kompis: åk till henne i Peking och berätta hur kul vi hade... Så alla tips om Peking mottas med tack.
Dela med andra:    

Kommentarer
Pia1964 säger:
Oj vad ljuvligt du ska ha det. Jag ska bara ta en vecka på Samos med Ella för att fira att semestern börjar, den 31.5.
Postat 2009-05-13 18:34  Anmäl
Elvis_ säger:
Hej! vad roligt med Peking...det blir en upplevelse.
Ha det bra
Postat 2009-05-08 14:57  Anmäl
Marika säger:
Har han kommit på än att han är lurad? Grattis och ha det så underbart!

Tips? Töm bankkontot - både ditt och gubbens, det lär behövas, ska visst vara ännu billigare än Thailand =)

Kram Marika
Postat 2009-05-08 01:47  Anmäl
Magica säger:
Peking! Spännande.
Men du, när jag kopierar in adressen till din sida över din passion så hittas den inte. Nån bokstav fel?
Postat 2009-05-06 11:13  Anmäl
Tangring säger:
Hoppsan så mycket du har skrivit och det var kul att läsa och jag hoppas att du får det riktigt skönt
Kram
Carina
Postat 2009-05-06 09:30  Anmäl
Shoptok säger:
vilken lycka! undra om det är mer pärlor där än i bangkok. borde vara det. själv tar jag en tur till thailand nu i juni. vi åker den 18:e. och en tur till china town får det bli även denna gången.
ha en underbar resa och glöm inte uppdatera oss.
Nancy
Postat 2009-05-06 08:09  Anmäl
Mape säger:
Ja,där satt den igen,bra jobbat,men det är du värd,kan du inte hoppa av i Bangkok,och ta en fika med mej ha,ha
Shoppa loss
Postat 2009-05-05 22:03  Anmäl
Gullsing säger:
Åh så avundsjuk jag blir på dej, som får chansen att köpa pärlor igen. Jag gör också en hel del smycken igen, så det blir rätt dyrt att inhandla sånt här.

Hälsa Bastian. Han har inte varit inne på länge, men han kanske har tröttnat?

Gilla
Postat 2009-05-05 20:52  Anmäl
Grethe1 säger:
Hoppas att du får en härlig resa och uppleva mycket. Som sagt kvinnlig list kan man komma långt med.
Postat 2009-05-05 20:49  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet