Stöd Ukraina

Tillylks blogg

Lördag 11 Juli 2015 - Miami Beach

Tjejkväll o en massa nya bilder...

Hej,

ikväll har jag och Märtha tjejkväll. Pontus är med barnen på Jurassic World på drive-in bio i Fort Lauderdale (på the Swap shop). Ska bli kul att höra sen hur det var. Tydligen är såna bios på utdöende i USA men detta är nog en av de största med mer än 10 filmer som visas varje kväll.

Jag och MÄrtha tog en tur på Lincoln Drive, kanske den sista för den här resan, och sen blev det middag på MdDonalds. Det enda ställe jag vägar gå med henne, det går fort och är ok om man slänger mat på golvet... Hon ät ändå mesta maten när vi kommit hem igen :)

Vi skulle ha tagit ett kvällsdopp i poolen men de stängde visst poolen kl 19. Så vi gick upp o tvättade och laddade upp lite bilder till er istället. Nu väntar vi på tvätten i torktummlaren som bör vara klar om en halvtimme, sen får MÄrtha gå och sova. Hon lägger sig senare här i USA, men igår försökte jag lägga henne vid 20-tiden men fick då ligga 1,45 tim med henne innan hon somnade, har ingen lust med det ikväll....

ska se om jag får upp de sista bilderna, från Key West, ikväll. Annars får ni dem en annan dag.

Har börjat packa ut grejer i bilen och fylla bilen med bra färdkost (vatten, frukt och kex går åt i stora mått). Garaget ligger ju en bit bort och klockan 10 på söndag skall vi lämna ifrån oss nyckeln och dra vidare.

Känns vemodigt och lite jobbigt att packa ihop alla saker (det är ju ett halvt hem vi packar upp o ner varje gång). Hur ska det gå att bo på hotell i 10 dagar...???? In o ut med alla grejer varje kväll/morgon... Vi har försökt minimera och ska försöka klara oss på 25% av packningen i några dagar, det skall bli kul att se hur det går ;)

Nu får jag ta hand om Märtha lite innan hon ramlar ner från soffbordet. Vi sätter nog på ett program på http://www.svtplay.se innan vi lägger oss. Tack och lov för sånt, synd bara att mkt är spärrat att titta på när man är utomlands :(

vi hörs!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet