Stöd Ukraina

Sannabus blogg

Måndag 16 Juni 2008 - Sverige

Sommarsemester med kusinen

Sitter här och funderar lite grann.. För ett tag sedan hade jag besök min kusin som blir 11 år i sommar. Vi satt och kikade på fotografier från alla mina resor. Han beklagade sig över att han aldrig varit utomlands, bara till Åland och det tyckte han inte räknades. Så i ett svagt ögonblick lovade jag att nästa år när han har sommarlov ska jag ta med honom utomlands en vecka. Nu är frågan, vart ska vi resa? Om någon har några tips så skriv gärna några rader till mig.. Jag funderade ett tag på Disneyland Paris, men han vill helst åka nånstans där man kan sola och bada..

Åh vad man längtar iväg när man sitter här hemma och det regnar ute.. Och inte har jag semester förrän i mitten av augusti heller.. Men då bär det av på en långresa! Jorden runt med stopp i Singapore, Sydney, Fiji och Los Angeles. 37 dagar blir vi borta, lite kort tid men det får duga när man inte har mer semester...

Ha det gott allihop!
Dela med andra:    

Kommentarer
Jo_hanna säger:
Ja, jag kan rekommendera både Costa Brava och Costa del Sol.. säkert vilken liten turiststad som helst i Spanien skulle passa fint! :)
Postat 2008-07-02 12:30  Anmäl
Reseglad säger:
Jag tycker ni skall åka till Costa Brava,Spanien,gärna till en ort som heter Platja d Aro.Bare fem mil från Barcelona/Girona Flygplats.Om ni bestämmer er för detta resmål,ger jag gärna bra tips!
Hoppas ni hittar något bra resmål!
Postat 2008-06-16 21:23  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet