Stöd Ukraina

Retards blogg

Lördag 30 Januari 2016 - Langkawi

Random

Hello. Är kvar i langkawi, planen var att imorse åka till Kuala Lumpur och sen Bali dagen efter, vi hade bokat plan och allt men som vanligt är vi tröttmössor och vaknade inte av väckarklockan. Dock ringde den 2 timmar efter vi lagt oss i sängen så det är väl okej att vi var trötta och planet kostade typ 150 var eller nåt så det är lugnt.

Malaysia är som jag fich uppfattningen av direkt väldigt mysigt och billigt. Vi åkte till sunbar och one love igår som tydligen ska vara dom bästa. Sunbar var väldigt kul och mycket människor. Mest folk från Malaysia, men även tyskar, britter och till och med 3 svenskar. Jag fick nästan en crush på en Malays för dom är sjukt söta haha.

För att sammanfatta våran tid i Langkawi så måste jag ju säga sova, vi har typ snittat 12h per natt/dag. Maten har varit helt ok, vi har dock ätit pizza, donken, Pizza Hut och pasta så det är inte direkt deras mat vi lever på. Vi träffade några sköna killar sist vi var ute som vi hängde lite med men dom har dragit nu. Alla som förolämpar sig själva/oss är alla vi tycker är sköna. Allt är bättre än smöriga, raggkillar som inte kan snacka om dom inte får ligga liksom.

Tänkte skriva om lite random sakar jag har glömt att berätta om som jag ttycker har varit kul.

☆ på Phiphi kom det fram en kille till mig som kände igen mig från ios 2014. Jag kände inte igen honom men kommer ihåg honom nu när han förklara. Han kände igen mig på mitt tonläge????

☆ efter några dar på koh phangan fick jag höra Rosanna säga något på thailändska för första gången i landet. Det hon sa betyder tack och killen svarade: jag är inte från Thailand! HAHAHHA

☆ ett par kom fram och frågade oss om vi ville ligga med dom på phiphi, tack men nej tack liksom. (Samma svar vi gett till alla som tror att vi ska ha 3kant med dom)

☆ en kille som raggat på Rosanna i typ två dagar och blivit dissad kom fram till oss på stranden med en sån där tröja med fakesolglasögon på. Så när han får dissen igen och blir lite ledsen säger Rosanna okay men kan jag få tillbaka mina solglasögon? Han ba jag har inte dina solglasögon? Hon ba jo där och peka på tröjan. HAHAHHA han såg så besviken ut och vi skrattade så extremt mycket.

☆ "har ni någon gång sett en omskuren" så tar han fram och visar sin. Hm charmiga phiphi.

☆ att ALLA som ska gissa vart vi är ifrån säger Ryssland?? Man ba heidååå.

☆ När vi var i Phuket så var det en kille som bodde på vårt Hostel som så fort han hamna själv med Rosanna i nån sekund frågade om han fick slicka henne i rumpan. Vet inte varför riktigt, men hon tackade nej :p

☆ en fransman spottade vatten på mig i Phuket och spotta är det värsta jag vet så det vart en väldigt stor grej. Han lämnade tillslut hostellet mitt i natten. Tur det för var rädd för att sova i samma rum som honom efter att jag flippat.

Har hjärnsläpp men finns nog hundra saker till ja kan skriva när jag har en hjärna igen. Puss
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet