Stöd Ukraina

Elisaws blogg

Torsdag 29 Juli 2010 - Haag

På resande fot i Europa

Hej allihopa!
Nu ar jag ute pa vift igen for er som inte viste. Den har ganen haller jag mig till Europa och blir borta i "endast" fyra veckor. Det ar Emil och jag till att borja med men var van David sluter upp i Paris.

For att borja fran borjan sa startade vi resan (26) med en buss fran Gbg ner till Kopenhamn dar vi spenderade en mysig dag i solen. Sedan hoppade vi pa ett natttag till Amsterdam vilket inte va jattekul da vi hade sittplatser och det tog 14h.
Val i Amsterdam strosade vi runt och sag allt man ska men gick inte in overallt da de va langa koer. Jag passade aven pa att traffa en kompis som va i Australien samtidigt som jag. Efter vara tva dagar dar blev vi uppplockade av Emils kompis och akte till Den Haag.

Idag, i Haag har vi strosat runt och upplevt allt vi ska aven har. Maste saga att Holland ar ett fint land med mycket boskap och angar och vatten sa klart.

Imorgon (30)ska vi bege oss till Paris dar vi ska mota David. Planen ar att vi ska vara i Paris i tre dagar...

Hoppas ni har det bra dar hemma sa kommer det en halsning fran Paris om nagra dagar!
Kramar Elisa
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet