Stöd Ukraina

Femtioplus blogg

Söndag 31 Januari 2010

Om att "blogga" och chatta, smsa,msna osv

Idag har jag kommet mera att fundera på detta med att sitta vid datorns olika funktioner/program!
Har blivet inbjuden till ett antal personer att vara deras vän:) på FACEBOOK! Skrattar lite, känner mig nöjd och intresserad MEN så tänker jag:
¤ Facebook som blivet så STORT! "Alla" "Många" är med där MEN INTE JAG! Skulle kunnat vara med men då blir jag fast även där:) Nej! det hade kunnat vara ett sätt att hålla kontakt med släkt och vänner som är utspridda på flera håll.. men jag vill prata med dom "på riktigt" i telefon t.ex. Om jag inte smsar och msnar, förståss---för det gör jag ofta:)
OCH så såg jag detta med hur många "Vänner " någon hade närmare 350st??????? Tänk er detta scenarie med att alla dessa kan se/läsa att jag ska putsa fönster, krama Mannen, klappa Katten/Vovven... nä men det var så att bara för att jag finns på min väns mail-lista så hittar Facebook mig plus alla/många andra...
NEJ! jag gillar RG för har finns mycket att ta del av:
¤ Andras resor, olika inlägg av varierande slag, avkopplig... Men känns oxå som jag har fått Vänner att prata med via korta meddelande - men trevliga inslag i Vardagen:) Opretensiöst... men som oxå kan göra en Resa/Utflykt till att träffa Någon/Några nya bekantskaper( precis som det ibland blir när man är ute på en charterresa:) Eller varför inte på en Medlemsträff eller på TUR-mässan?!

Kram från Gunilla
Dela med andra:    

Kommentarer
Bibchen säger:
Känner igen mig i dina tankar. Har därför flyttat över hit till RG och lämnat mina andra bloggar. Här trivs jag redan bra, och vad fort det går att få kontakt.
Postat 2010-05-09 22:26  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Uppta vara inne på Reseguiden 😊
7 år sedan
HEMMA
12 år sedan
ALCATRAZ
12 år sedan
CALIFORNIEN 2011
12 år sedan
MINNEN
13 år sedan