Stöd Ukraina

Femtioplus blogg

Måndag 13 December 2010

MINNEN

Igår satt jag vid datorn... inte ovanligt.) Men iallafall, så har jag nu skapat en fotobok över nätet.
En del mixtrande! Innan jag förstod de olika momenten och upplägget på denna foto-sida! MEN! vad roligt att göra detta:):):)
Laddade in en hel del bilder, plus skrev in olika texter. Fick använda olika layoter till att arrangera bilderna på respektive sida. Olika bakgrunder på sidorna. Och olika texter --- en kallades:) "Kidprint" en lite slängig och PIGG text:) Jo trevligt upplägg möjliggjordes med hjälp av alla dessa möjligheter.
Jo jag blev nöjd, så här långt iallafall:)
Så om 6-8dagar har jag fotoboken om Bad Gastein:):):) Och den kan jag sen ta fram och bläddra i, när anfallen av längtan ned dit kommer över mig! Och så får min resekompis en fotobok, oxå:)
MINNEN vad härligt att ha.):):) och dela med sig av:)
Dela med andra:    

Kommentarer
Femtioplus säger:
Jo det blev en jättefin fotobok:)
Så nu har väninnan och jag varsin bok att titta i!
Gillar att pyssla med detta! Så nu ska grabben få en fotobok om sin Gård! Håller just nu på med att samla ihop bilder till den! Smidigt över nätet och med USB-minnen mm!
Kan vara trevligt pyssel, nu när vinter:)
Postat 2011-02-01 17:40  Anmäl
Karinlorvik säger:
Detta låter jo riktigt kul, man kanske skulle prova ...
Postat 2010-12-13 10:55  Anmäl
Femtioplus säger:
VAD TREVLIGT!!!
Får kanske bli en ny tradition för mig och min Familj:) Nu när Pågarna är vuxna, och har satt prägel på sina liv. En med gård och skog på landet. En boende i stan med data som yrke. Lite olika världar till en hel del, men trivs ihop gör dom:) Och så nu vartefter... hur våra vuxenliv gestaltar sig:)
Om My Photobok... jag har tidigare gjort en som Pixopolis har på nätet! Den gjorde jag en bok om Vår Gård:):):)
Ha det bra:)
Postat 2010-12-13 10:25  Anmäl
Bibchen säger:
Kul. Jag gör en fotoårsbok varje år, för att dokumentera. På nyårsfton har vi en tradtion i familjen, innan alla går var till sitt firande, att läsa årsboken och minnas året som gått, ömsom skratt, ömsom gråt.......
Jag använder mig av "My photobook" som jag har funnit vara bäst för mina behov. Lycka till!
Postat 2010-12-13 10:20  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Uppta vara inne på Reseguiden 😊
7 år sedan
HEMMA
12 år sedan
ALCATRAZ
12 år sedan
CALIFORNIEN 2011
12 år sedan
MINNEN
13 år sedan