Stöd Ukraina

Femtioplus blogg

Tisdag 24 Maj 2011 - San Francisco
Resealbum: CALIFORNIEN 2011

CALIFORNIEN 2011

Skrattar lite för mig själv när jag ser den sk resrutten... Hmmm eller vad sägs om Osby-Grönland -Californien?! Bara för att vi började planera vår Resa på en icke nämnbar men välkänd resebyrå i Osby. Och för att vi sedan flög över Grönland, se min bild här i resealbumet, dvs som jag tog från flygplanet när vi flög över Grönland på ditvägen hmmm:)
Ja för att sedan komplicera det lite hamnade vi i Toronto över natten på ditvägen... pga försvunnet bagage plus strul i säkerhetskontrollen plus så att vi blev försenade och inte hann med vårt plan! Suck! Då var vi så trötta att vi knappt orkade äta på hotellet ---var ju faktiskt MÅNGA timmar vi hade avverkat på resande fot! Var vimmelkantiga! MEN generösa canadensiska flygbolaget ersatte oss alla för övernattning, matkuponger och hotellövernattningen! Så vi klagar inte alls!
NEJ! Faktiskt blev detta med övernattningen bra, för nu sov vi amerikansk tid innan vi så kom fram till SF lokal tid vid lunch! Så efter vilat någon stund, så kunde vi ge oss ut på sta´n!

Nå men nu sitter jag och upplever vår Resa på nytt:) Hoppas RG-vänner kan ha glädje av att se på mina bilder! Fortsätter att kolla igenom bilderna... vad sägs om drygt 6000bilder av 7 fotografer:) Hmmm ett jättearbete att kolla igenom:) Så är det att använda sig av den moderna digitala tekniken. Och älska att fotografera "Allt"
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Uppta vara inne på Reseguiden 😊
7 år sedan
HEMMA
12 år sedan
ALCATRAZ
12 år sedan
CALIFORNIEN 2011
12 år sedan
MINNEN
13 år sedan