Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Måndag 15 December 2008 - Koh Lanta

Oj, vad det svänger här....

Nya visumregler=nya planer!
Okej, det är dags att svänga om IGEN!
Det blir inte langkawi o fina hotellet som vi bokade o betalade där.
Nu blir det istället att hyra bil, köra till Penang o muta till oss ett visum på 60 dagar...om det nu kan vara möjligt. Jag kommer iallafall lägga till alla mina knep jag någonsin behövt använda för att sälja in o övertyga alla jag någonsin varit i kontakt med för att få till det 60 dagars visum.
Vi kan ju inte åka ut ut Thailand var 15:e dag framöver....ja, det går ju men nåde budget o humör kommer ju spricka!
Humöret spricker förresten ändå mellanåt...fast allt är så bra här.
Tro det eller ej, men jag kan bli bra sur mellanåt och är jag trött efter att ha haft en astuff dag i solen dåååå.......oj, oj!
Idag hade vi ju ett fint reportage om oss på reseguiden....jättekul!

Nu måste vi faktiskt åka bort o fixa foton till visumet, hyra bil (pruta som bara den, jag är faktiskt bra på det :) och kopiera biljetter, skriva ut hotellvoucher mm.
Idag blie en tuff dag som Ni själva kan läsa. När man har såhär mkt att göra här nere...då sitter man i skiten...rejält:)!

Sköt om Er tills vi ses o hörs igen....det känns som om jag känner Er alla som läser detta och det känns också som om jag gillar Er jättemkt!

Kram
Dela med andra:    

Kommentarer
Jacke säger:
Hej!
Tack för ditt svar..nu känns det lugnare när vi vet att uppkopplingen fungerar och att området runt husen kommer attt vara fixat. Förr har vi alltid åkr runt jul men vi driver http://www.nordljus.net en inredningsbutik på nätet och har en vanlig butik också så nu får vi snällt stanna hemma och jobba häcken av oss innan vi får komma iväg!
Går era barn på Sanuk? Är det nått du känner att du saknar i huset, jag tror vi ska ha ert hus! Nått som du skulle ha tagit med från Sverige el Bangkok. Funkar huset bra?Jobbitgt med visat, att förlänga på dubel entry för det är det ni har kanske brukar ju funka på Penang. Vi slipper det där vi ska ju bara vara 2 månader i år.Förr har vi brukat ta en sväng med Air asia dit de har erbjudanden just då brukar bli billigt.
Ha det bra
Lina
Postat 2008-12-16 10:39  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet