Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

De e hett.....

Det är det man kan säga om Koh Lanta nu, det är varmt som tusan och det är svårt att få energin att räcka till.
Idag surplade vi tom i oss varsin Mai Thai i poolen så vi skulle få mer energi o det funkade faktiskt bra!

Dagen har som vanligt rullat på, tränat, jobbat lite, pratat med Sverige o fått info om det lite tråkiga väderförhållanderna bla, badat i havet, poolen, havet o länge i poolen igen, varit inne i Saladan mitt på dagen (hur dumma får man vara) o försökte byta en klocka men hittade ingen ny för ENERGIN var liksom puts väck, skulle fikat på Baan café men det var stängt så vi åkte till tysken istället & Emil verkade då vara den enda som det fillkomligt sprutade energi ur. Vi andra satt där som urlakade päron o önskade vi befann oss i ett kylskåp.

fattar inte detta, Emil har någon märklig energi i kroppen för han orkar verkligen mer här än hemma. Sover mindre trots värmen, äter mindre gör han också så då är slutsatsen att det är godis o glass som gör honom till ett energiknippe i denna värme. Men...det borde inte funka för vi andra äter ungefär lika mycket av det tyvärr o vi är INTE i närheten.

Hur som helst så hade vi ytterligare en orm här idag, jag såg den inte som tur var. Det som inte syns finns inte!

På fredag åker vi till Bangkok, jag o Felix o det verkar som om vi kommer fylla våra dagar o nätter utan problem. Har massor av kul saker att göra både fred, lörd o söndag.
Ska inte missa weekendmarket, den är livsviktig! Å sedan var det bion oxå...väldigt viktig!

Om nästan exakt 2 veckor har vi checkat in i Bangkok för vår hemresa till Sverige o "våren"! Nu ser Ni till att våren är där då, ok?

Nu är det mitt huvud som behöver kudden känner jag!

Sov gott alla underbara, kram Sofie
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet