Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Söndag 12 Oktober 2008 - Flahult

Oj, vad dagarna springer iväg....

Jaha, på tisdag bär det av till Dublin med en kund och dennes personal en vecka för att försöka vara den som har kolla på rubb o stubb på plats. Och hur lätt är det att just nu har koll på just rubb o stubb???
Jag ska ju vara i slutskedet av mitt planerande av vår långresa till Thailand nu?!
Jag får frågan ganska ofta om det känns bra nu? Vad sjutton ska jag svara på det? Nej, inte just nu kan jag lova. Det har väl aldrig förr varit en sådan röra i min hjärna som det är just nu. Jag som jobbar som projektledare ska ju naturligt veta hur man plockar ner bollarna en efter en och slutföra.....så är det inte just nu kan jag lova....
Mitt huvud är just nu fullt av bollar - överallt är dem... Dublin m 70 personer, Tjejkväll i City m 250 shoppingtokiga tjejer, mingelkväll/invigning m kunder på vårt eget nya kontor, samordning av diverse andra event och resor i november och detta ska jag hinna med på 4 veckor.........och sen dessutom så åker vi till Thailand om 5 veckor.
Ska jag vara helt ärlig är jag kanske just nu inte världens bästa projektledare, men jag är envis om kommer absolut jobba så att jag har 190% koll på samtliga av dessa projekt.

Å sen har vi ju Max, vår jäkligt envisa 4-åring som just nu inte alls vill samarbeta med oss och hatar sprutor. Okej, han har fått ta 3 sprutor redan men det är faktiskt bara en enda ynklig spruta kvar nu.
Det spelar verligen ingen roll vad jag mutar honom med nu för han vägrar.
Vi har provat med allt från pengar, godis till transformers..som kostar en förmögenhet.
Inget funkar nu till den sista sprutan.
Imorgon blir det krig här hemma för då ska ungen banne mig ta den där sista sprutan.

Nu är det dags att fixa lite biobiljetter till felix och hans kompisar, de ska kika på Patrik 1,5 ikväll.

Tjing tutta!

Sofie
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet