Stöd Ukraina

Vidakattens blogg

Måndag 21 Juni 2010 - Moab

Moab

Kom fram till Moab på lör em. Soligt och varmt, ca 35 grader. Kopplade av vid poolen och avnjöt sedan pizzabuffé i stan. Kan bara säga att två stycken i den här familjen åt massor......Avslutade med glassfrossa i vår stuga på Red Cliffs Lodge.
Sön morgon var vi uppe tidigt. Avfärd för hummer-ride kl 6.45. Själv var jag inte med på detta äventyr(som de andra bestämt sa att jag inte gillat)F berättar om detta och har fina bilder. Själv gav jag mig ut på 3 timmars horsebackriding. Behöver jag säga att min rumpa är ganska öm....? Superhärligt var det att rida i denna fantastiska natur. Sedan åkte vi alla på riverrafting på Colorado River. En härlig tur med en jättebra guide. Vi blev både blöta och solbrända.
På kvällen körde alla utom Crystal mot Arches National Park. En timmes hiking uppför och vi fick beskåda the Delicate Arch. E tyckte att hon gick sin dödsmarsch, Fi knatade på. Måste säga att det var värt varenda steg. The Delicate Arch var helt fantastisk, nästan overklig.
Vi kom dit i perfekt tid för kvällsljuset och när vi var tillbaka vid bilen igen var det nästan mörkt. Nu ska vi sova, i morgon åker vi mot Las Vegas!!!!/A
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemresa, tyvärr.....
10 år sedan
4th of July
10 år sedan
Ordningen återställd!!!
10 år sedan
Siesta Key
10 år sedan
Vi njuter!
10 år sedan