Stöd Ukraina

S_sandras blogg

Söndag 1 Mars 2009 - Gold Coast

låång helg i poolen ; )

ja veckans sammanfattning as usual ;P

mån-ons 23-25 - Lotten 22 den 23feb, grattis : ) lektioner som vanligt. ingen dans alls denna veckan.

tor 26 - ledig så jag åkte in till Surfers o träffade Emelie o Anna, käkade sushi o badade i poolen där Anna bor : ) Fick reda på i skolan (efter att jag frågat läraren :P ) att jag slutar 2veckor tidigare, alltså senast fre 24april. så nu har jag 5veckor lov härnere, får se vad som händer : )

fre 27 - spenderade halva dagen i poolen, sanslöst fint väder! köpte alkohol till lördagen. Tittade på film på kvällen, såg Henry Poole is here (med Luke Wilson) o halva Tropic thunder, skivan var scratchad.

lör 28 - bada i poolen : ) alldeles för varmt i solen, så intensiva strålar! fick skjuts hem till Emelie vid 6. Hjälpte henne med det sista, borsta av uteplatsen o lägga ihop tårtan som var skitgod :D marängtårta me nån orangekräm, grädde o hallon. mums! blev en 10pers nått, sen ut vid halv 11.
Till Macca's (mcdonalds) o ha en hamburgare innan vi gick hem vi 2. tog taxi hem o kom på att mina lakan hängde på tork så ner o ut o hämta dem i mörkret. väl på inser jag att det var fel men palla byta.

idag 29 - vaknade vid kvart över 8, gick ner o sa att jag tagit fel o frågade om jag skulle byta dem direkt. Den japanska studenten skulle komma vid 9 nämligen. upp o la mig men kunde inte sova. röja undan kläder och byta lakanen o sen frukost. i poolen redan vid 9, så varmt, sa att det skulle bli runt 35grader idag, vet inte hur varmt det faktiskt var men vaarmt!! Akasami heter den japanska studenten, om de e rättstavat e en annan femma ;P

Barbeque till lunch, sen i poolen igen o sen åkte vi till havet vid 3, hemma igen vid 5. nu sitter jag här med fläkten på men det e inte svalkande, men jag kan inte ha allt, eller hur? ; )
lite färg hoppas jag ha fått efter en lång helg i poolen med solkräm på.

imorgon skola som vanligt, kanske dansen sen på kvällen.
annars inga spec planer för tillfället.
hoppas ni har det bra därhemma :)
kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

let it snow, let it snow, let it snow!
11 år sedan
-23 grader
11 år sedan
Gott nytt år !
11 år sedan
tiden rinner iväg
11 år sedan
sunshine !
11 år sedan