Stöd Ukraina

Nettanls blogg

Lördag 10 November 2007

Hua Hin

Hej! Ja, nu börjar det närma sig, lite drygt en månad kvar för avfärd till Hua Hin! Har klart med det förberedande, hundpassning, blomskötsel, tåg osv. Som sagt i tidigare inlägg så ska vi ju åka väldigt många. Det är vi, Pelle, Ida o jag, Sofie och Daniel, Daniels mamma och hennes man, Daniels småbröder, Kevin och Kasper, sen Daniels andre lillebror Totte och deras kusin Markus, min mamma, Monica och hennes man, Kenneth. Kenneth fyller 60 år på juldagen. Han vet inte att vi, Pelle, Ida och jag följer med för vi var inte med på bokningen från början. Han tror bara att det är alla de andra. Än så länge har han inte förstått, vi vill att det ska bli en överraskning, så jag hoppas att det håller fram till avfärd på tågstationen. Hehe! Kram Nettan
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Tänk om Kenneth är medlem på den här sidan och läser detta!!!!!!!!!!!!

Vi har själva varit med och överraskat min mans dotter, när hon skulle fylla 50. Hon och hennes man skulle åka till Fuerteventura. Vi bokade resa dit också med avresa från Köpenhamn och med boende på samma hotell. Inte förrän det var utgång till flyget, fick hon syn på oss. Hon tyckte det var jätteroligt.

Men, nästa överraskning fick hon, när vi stod och skrev in oss på hotellet. Hon fick höra en vissling och vände sig om. Vem stod där? Jo, hennes syster med man och son. De är bosatta i Täby och vi i Helsingborg. Det blev stora kramen och vild dans med höga skratt i vestibulen. Folk tittade förundrade på vårt sällskap. Vi hade roligt i alla fall.

Hälsningar Gilla
Postat 2007-11-11 12:42  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Los cristianos, Teneriffa
12 år sedan
Thailand, Dec-09
15 år sedan
Nytt år!
15 år sedan
Sommar i Sverige!
16 år sedan
Nyår i Bangkok
16 år sedan