Stöd Ukraina

Nettanls blogg

Måndag 26 November 2007

Snart!

Ja, tiden går fort, bara 21 dagar kvar. Det är som rena julkalendern man räknar bort dag för dag! Kände av en liten uns av dåligt samvete innan, att man åker bort över julen, att man inte är hemma för nära o kära. Jag har bara varit borta över jul en gång tidigare -81, då var jag på Teneriffa med en kompis o hennes familj. Nu har man stor familj och alla följer ju inte med, men det har vi löst. Vi firar liten jul i januari, när vi kommit hem igen. Hur som helst känns det himla skönt att slippa allt stök innan jul, Vid denna tiden brukar jag börja stressa, det ska städas, köpas julklappar, pyntas osv. I år känner jag mig bara ko-lugn! Inte en julklapp ska handlas och inget julpyntande, bara stjärnor i fönsterna till advent! Guu så skönt!
Har förresten varit på stan idag o jagat efter en bikini. blev jättebesviken för det lilla sortiment som fanns, som jag provade, såg ju inte alls ut på mig som på bilderna i tidningarna. Visst, kurvorna finns där, men PÅ FEL STÄLLEN! Hur kul e de, att stå där i provrummet, se sig i spegeln som en vit o gråspäcklig säl! Hittade iallafall en till slut, i en affär, Snörlivet, där de har snälla speglar.Ha det gott/ Kram Nettan
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Los cristianos, Teneriffa
12 år sedan
Thailand, Dec-09
15 år sedan
Nytt år!
15 år sedan
Sommar i Sverige!
16 år sedan
Nyår i Bangkok
16 år sedan