Stöd Ukraina

Lenils blogg

Fredag 27 Augusti 2021 - Skåne

Hemma

Sängarna var sköna och frukosten riktigt bra. Det mesta var framme men pålägg och småvarma fanns innanför en disk så man fick peka och välja. Kaffet kom i en kanna till bordet. Vi packade ihop, checkade ut och körde iväg. Tyvärr blev jag lite bortkollrad av den fina miljön så jag missade avfarten till motorvägen. Där tappade vi väl en halvtimme men vem vet vad som hänt om jag kört rätt från början.

Sen körde vi raka vägen mot Fehmarn och färjan. Blandat väder men mest regn. Vi var inte så sugna på motorvägslunch utan tog en sen lunch i Burg där det var väldigt mycket folk och ett motorcykelgäng med äldre som snurrade runt på huvudgatan, om och om igen! Vi hittade restaurang Kajute med räkspett, sallad och baguette. Sen blev det lite shopping på Fleegards där det var väldigt lite folk. Fick vänta en kvart på färjan och runt 20 var vi framme vid Supermarket och köpte lite kvällsmat och frukost innan vi körde hem.
Där var allt som det skulle och man såg att det regnat en del vilket var bra för trädgården. Nöjda med vår resa somnade vi och lämnade uppackningen till i morgon så kommer ändå allt vara klart tills vi hämtar katterna på söndag, tomt här utan dem!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemåt
40 veckor sedan
Podstrana
40 veckor sedan
Norrut
40 veckor sedan
Baddag
40 veckor sedan
Utflykt
40 veckor sedan