Lenils blogg

Fredag 24 Juli 2026

Unimog

Frukosten var också bra och när vi checkade ut köpte jag även med mig en flaska vin i en fin flaska plus en ringklocka till cykel. Lite onödigt kanske men den var också fin. Sen körde vi till Unimog-museet igen och gick in och kikade på alla fina Unimogar de hade där plus att vi köpte biljetter till att åka med en rundtur på en hinderbana. Det var riktigt kul. Efter det så var det körning så långt vi orkade. Stannade bara ett par gånger för att äta något, första gången blev det varsin glass och andra gången köpte vi lite bröd, ost och salami som vi åt på ett av butikens fönsterbleck. Lite köer i början av dagen men sen flöt det på fint så vi kom ända till en bra bit norr om Hannover och hittade ett nybyggt (öppet sen 4 veckor) Hotel K’s i Bad Fallingbostel. De var lite otränade så rummet hade bara handdukar till en person och bara ett täcke. Men det fixade de under tiden vi åkte till Birger King för middag. Vi fick även ett par flaskor vatten när vi checkade in men det har vi fått på alla hotell under den här resan tror jag men om inte alla så i alla fall de flesta. Hur som helst så var rummet stort och så även badrummet med massor av plats, vilket jag uppskattar.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
18 timmar sedan
Unimog
18 timmar sedan
Tyskland
18 timmar sedan
Österrike