Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Härligt är livet:)

Ligger just nu o får en fotbehandling o det enda som hörs är vågskvalpen å några thailändare som tyst pratar m varandra. Oj, nu klämmer hon på min rumpa...massage...?? Inget jag bett om men ja tack, så skönt! Kom precis hem från en hård powerwalk på gymmet faktiskt....nu fick jag avbryta skrivandet för det var så gott m massagen:)! Powerwalk på gymmet, underbart gott när det är gjort! Dåligt m ac sista gångerna jag tränat bara så man är ju dyngsur när man e klar!
Tror faktiskt jag lyckats träna 5 gånger i veckan sedan vi kom ner o det är ju makalöst gott efter! Funderar nu på om vi ska bo kvar på slow down ett tag efter mor o far åker eller om vi ska bege oss uppåt? Ko Chang lockar o även ko tao...å en massa mer:)! Ko lipe är bestämt men vet inte när...ett par nätter om mor o far tar Emil vill säga! Bangkok m Felix är utlovat så vi åker nog dit nästa helg, bara han o jag! Ska gå på lyxbio, lounge m fri dricka o liggfåtöljer:)! Å så ska vi bo mitt i köpcentret! Kan vara bli lyckat o dyrt;)! 
Joelsson har åkt hem nu så nu är det bara Apellarna kvar av våra lantavänner o snart kommer min gamla kollega sedan radio match tiden mer m sin familj, ska bli så kul!
Har verkligen ingen koll på vår budget denna gång men det löser väl sig:)! Man har inte tid m sådant helt enkelt, finns så mkt annat att göra som är roligare!

Hoppas ni har det bra vart ni än är!

Många kramar Sofie
Dela med andra:    

Kommentarer
Ingemar_e säger:
Suck, låter ju bara så skönt, vilket underbart liv!
Här hemma är det hela +4,37, haha får ta tillvara på alla decimalerna.
Postat 2011-02-03 12:13  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet