Stöd Ukraina

Kin82s blogg

Måndag 27 Oktober 2003 - Hanoi

Hanoi

Sitter i huvudstaden Hanoi och kanner mig allmant konstig. Igar kvall klockan sex akte vi ifran Hue med en (faktiskt) stor buss med luftkonditionering. Jag fick hur bra plats med benen som helst, wow! Stannade efter ett par timmar och kakade, sen tror jag vi stannade ett par ggr till. Man kande sig allmant borta i huvudet nar vi klockan sju imorse kom fram hit. Fick aka taxi in till centrum for gatorna ar sa sma, sen kom det en massa paflugna killar som ville att vi skulle kolla pa deras ackliga hotell. Till slut hittade vi en snall kille men hans var for dyrt, da foljde vi med en annan sa nu bor vi en liten bit bort fran den stora sjon mitt i stan, $5 for dubbelrum med tv och kallvatten som faktiskt ska vara varmt. Sov hela formiddagen, fast innan dess fixade hotellagaren lite frukost till oss... hur gulliga som helst var dom nar dom stod i sitt lilla kok i samma rum som receptionen. Sen tog det tre timmar innan jag och Petra fick vara rumpor ut pa stan (har man filmkanal pa TVn sa har man, haha). Har atit lite, sen har jag nu lagt upp alla bilder pa internet... hoppas ni blir glada nu for det tog sin lilla tid! :)

Nu ska jag och Petra ga och bestamma vart vi ska ta vagen harnast, sen maste det nog bli lite shopping ocksa. Alla dom har fina sakerna tar kal pa min budget! Naja... :D
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfeber
16 år sedan
Hemma igen
16 år sedan
Back to Europe
16 år sedan
San Francisco med fest och shopping
16 år sedan
Los Angeles
16 år sedan