Stöd Ukraina

Leroslovers blogg

Torsdag 19 Februari 2009 - Göteborg

Exakt 4 veckor kvar.....

Det är tur att veckorna rusar iväg med en hastighet som tycks bli värre för varje år.... Just nu gör det ingenting att det går fort. Torsdag om 4 veckor åker vi äntligen iväg på vår efterlängtade resa till Thailand.

Vi fördriver tiden med att läsa på om våra resmål vi planerat besöka. Vilka utflykter, sevärdheter vi ska göra/besöka. Läser diskussionstrådar och kollar resealbum här på RG och har fått en hel del bra info och idéer. Här finns så mycket information redan så det är ingen idé att starta någon egen fråga. Antingen finns svaren här eller någon annanstans på nätet.

Förutom ovan är det förstås jobb jobb jobb jobb i massor. Med tanke på frånvaron i nästan 4 veckor också så gäller det att ha hunnit med...

Vi hörs snart igen!
Dela med andra:    

Kommentarer
Liten_smurf säger:
Fy vad avis man är. Känns för tradigt va hemma igen=(
Postat 2009-02-22 21:26  Anmäl
Riddan säger:
Trevlig resa!!! Kram.
Postat 2009-02-22 15:10  Anmäl
Hoppas att resan blir bra, om det nu akn bli något annat i Thailand.. Det är 5 veckor tills jag åker till Usa! Jag längtaaar!
Postat 2009-02-19 18:34  Anmäl
Låter härligt, själv åker jag 27 februari till Thailand för en månads avkoppling. Skall bli härligt att slänga av sig vinterkängorna och gå barfota i den soldränkta sanden och bara njuta ;-) Ha en härlig semester!
Postat 2009-02-19 16:57  Anmäl
Travellover säger:
Hoppas du får en bra resa!
Postat 2009-02-19 16:43  Anmäl
Sirapp säger:
Åh vad härligt! Trevlig resa!
Postat 2009-02-19 15:56  Anmäl
Kustaffe säger:
Låter skönt, önskar er en god resa och trevlig semester
Postat 2009-02-19 14:54  Anmäl
Ellismellis säger:
Det låter härligt att ha något att se fram emot, framför allt värme :-)
Jag längtar till TUR-mässan, det ska bli skoj men säkert inte lika soligt som du kommer att ha det.....
Ha en härlig resa så småningom.//Ellis
Postat 2009-02-19 14:18  Anmäl
Haidi säger:
Trevlig resa önskar jag dig
Postat 2009-02-19 12:25  Anmäl
Gbenskar säger:
Lyckost dig som ska åka dit! Vi kom hem från Thailand i måndags kväll med massor av solenergi i bagaget. Ni får det säkert jättebra.
Gunn-Britt
Postat 2009-02-19 12:18  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet