Stöd Ukraina

Lillzekes blogg

Måndag 4 Januari 2010 - Playa del Carmen

BACK ON TRACK!!!!!!!!!!!!!!!

ANTLIGEN... nu borjar det vanda. Igar natt vid tva tiden ringde telefonen - utanfor stod en chauffor med min vaska. Allt verkar vara kvar och ingen ar gladare an jag. Trots att vi alla somnade med ett glatt leende pa lapparna efter ett gang dagars jagande. HELT UNDERBART!

Zeke ar pa banan han med - han ater och dricker ol som vanligt - sa nu kanns allt som forut och det kanns superkul.
Igar kvall akte vi till gigantobiografen har i Playa och tittade pa Avatar. De har helt underbara vickbara stolar, hallare par drickan och allt du kan onska gar att bestalla. Filmen var super - verkligen vard att se och du ar inte jag nagon stor fan av denna typ av film. Vi lyckades med att fa se den i 3D vilket var super - gav ytterliger en dimension av filmen och alla dess effekter.

Idag har vi bokat resa till Cuba - vi aker den 6:e och hem igen till Playa den 15:e. Planen ar att stanna i Havanna i ca 3 natter och sedan ge oss ut pa tur. Zeke surfar runt och laser pa och laser guideboken for att samla bra info, sedan har vi aven superbra tips fran Ake och Inga-Lena sa det borde kunna bli en bra resa. Ser verkligen fram emot att ta turen over vattnet och antligen se Cuba som vi pratat om sa lange.

Nej, nu ar det dags for lunch - kanske skall offra mig pa en hog seafood och fruktjuice. Det ar inte sa att jag klagar.
Skot om er sa hors vi snart igen!
kram kram Lillemor och Zeke still in Playa but soon moving on
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet