Avskedsfest etapp 2 och efterföljande skräpslängning
Lördagkvällen blev mycket lyckad. Jag kapade några av aktiviteterna under dagen och koncentrerade mig på att inleda den stora flyttstädningen. Det gav också kroppen lite tid för återhämtning.
Vi inledde kvällen inte förräns vid 7-snåret. Då begav vi oss till Frida och Andreas och avnjöt i gott sällskap mat och dryck. Vid ett någon gång tog vi oss iväg till STUK där Johan återanslöt med hästhuvud, bokstavligt talat! Det var helt enkelt skitskoj! Sedan rundade vi av med lite musik på Heden och hälsade även på Gula innan mitt vett sade mig att jag hade mycket att göra dagen efter. Så vid 6-tiden så knallade jag hemåt.
Idag (söndag) skulle allt ske. Dock har inte riktigt att hunnit göra det än. Har tagit en lite paus nu med en kopp kaffe. Nästan allt skräp är slängt (det var mycket) och jag misstänker minst tre vändor till. Vi tejpade fast saker på Laurene's cykel för att få med så mycket som möjligt med henne. Dock misstänker jag starkt att jag kommer behöva lite assistans till tåget imorgon, jag har nämligen fortfarande för mycket prylar. Helt otroligt. Nåväl, ska jag åka tåg imorgon måste jag nog boka biljetter. Så då gör jag det nu!
Ses i Umeå!