Stöd Ukraina

Firepipers blogg

Måndag 7 April 2008 - Iggesund

Prylar!

Varje gång jag återvänder till mitt barndomshem så har jag lovat mig själv att slänga lite saker. Detta av en enda enkel anledning: Den dag jag flyttar hemifrån på riktigt blir det lättare.

Nu börjar det brännas. Snart så kommer jag att flytta hemifrån på riktigt. Om sisådär 6 månader redan kanske. Så nu så måste jag ta itu med det här problemet, att mitt pojkrum fortfarande är fullproppat med grejjer.

Jag spenderade hela måndagen endast att angripa detta problem. Fört så gick jag igenom de saker som jag kan skicka upp till Umeå. Alltså de saker som inte behöver vara där för att lagras utan faktiskt kommer att fylla en funktion. Detta baserades huvudsakligen på att ta hand om de flyttkartonger som (faktiskt inte får plats i mitt rum) står lagrat i gästrummet. Så bra resultat blev det inte. Tio kartonger reducerades till en, resten tar vi sen.

I mitt rum lyckades jag lokalisera min samling av dataspelskartonger från den tid då jag lade mycket tid på sådant. Jag har behållit dom länge och väl kanske mest för att kunna bevisa för mig själv att jag faktiskt köpt de spel jag tyckte/er om. Så nu har jag tagit ett foto och imorgon ska de slängas. Dessa spel spelar jag inte längre. Så den som gör det kan få ta över min licens och spela dom med gott samvete!

Bild: http://flickr.com/photos/leendeleo/2396103356/
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Prylar!
16 år sedan
Partaj i Sundsvall
16 år sedan
En kvinna från Paris
16 år sedan
En svensk kopp kaffe
16 år sedan
Äntligen skidor
16 år sedan